emmalovesjonatan

Alla inlägg under augusti 2011

Av emma olofsson - 31 augusti 2011 22:19


Jag måste vara världens mest illojalaste bloggare, skriver rätt

ofta vad som kommer sen i "nästa inlägg", (ska fan sluta med det)

och sen så kommer det inte vad jag lovat, ibland ingenting...


Men det stämmer bra på mig som person, sådär funkar jag i livet.

Nu kanske ni tänker att "jaha en sån som bara snackar",

japp det är precis sån jag är!


Nej skämt åsido, jag är en sån som vill jäkligt mycket, har massa

förhoppningar/planer/ideér, sen räcker inte tiden till.


Jag är en sån som springer och städar/diskar/plockar/ringer mm

så fort det blir reklam på tv, kan inte bara sitta och göra ingenting.


Därför mina vänner så är jag världens mest illojalaste bloggerska,

fast på ett bra sätt! Jag vill mycket, men tiden räcker inte till.

Av emma olofsson - 29 augusti 2011 13:48


åhhhhhhhhhh

Av emma olofsson - 29 augusti 2011 08:35


Alltså helt seriöst har jag gått och blivit lite smått världelös.


Jag har tänkt att blogga lite då & då men har inte fått arslet ur vagnen...


Nu är det andra bullar! Och idag by the way ska jag baka kärleksmums,

har aldrig gjort det förut men känner att det måste bli bra,

det är till begravningsfikat imorgon, min älskade älskling Patrik

begravs imorgon, underbara vän.   


I nästa inlägg ska ni få se något så otroligt sött! Bilder kommer.


Puss&kraaaam

Av emma olofsson - 23 augusti 2011 19:06


Är så in i bäng trött, har haft en riktigt intensiv men rolig dag.

Tror nog också allt all förberedelse med dopet gjort mig lite

smått trött.. Plus att hela tiden gå och tänka på min fina vän som

gått bort, ja huvudet snurrar hela tiden..


Idag har vi varit på Öppna Förskolan, (samlingsplats för bebisar)

Romeo var så faschinerad av alla barn, han lekte & lekte..

Så när vi gick därifrån så däckade han och sov nästan 3 timmar i vagnen.


BIlder från dopet kommer såklart, här är ett försmak.

  Matar min lilla innan dopet, pusspuss

Av emma olofsson - 22 augusti 2011 07:12


Hoooly macaroooni, vilken underbar dopdag det var igår!

För det första så blev det fint väder tursamt nog!!!

För det andra så var dagen så fylld av kärlek!

Tänkte lägga in bilder sen, men min lillasyster Maria

var fotograf igår så hon sitter på alla bilder..   


Romeo fick så grymt fina saker igår, alltså jag är helt mållös!


TACK ALLA ÄLSKADE FÖR ATT NI GJORDE MIN SONS DOPDAG

HEEEEEEELT FANTASTISKT! ÄR SÅ OTROLIGT TACKSAM!

LOVE U ALL!

Av emma olofsson - 21 augusti 2011 08:15


Idag är den stora dagen! Min älskade sons dopdag!

Känns lite pirrigt faktiskt, det är 60 personer som kommer

sitta och titta på oss där i kyrkan....


Fast det är ju våra älskade släktingar som sitter där, ska bli skoj!


 


Tänk när han låg där i min mage, känns overkligt faktiskt

att han legat där i så länge, mitt livliga lilla barn..   

Av emma olofsson - 20 augusti 2011 15:01


Nu håller vår lägenhet sakta men säkert på att omvandlas till

en partydjungel yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey!

Eller nja, lite mer party iallafall, för imorgon är det the big day!

Romeos dopdag!


Nu är det några saker som snurrar runt i mitt huvud...


1. Hoppas inte mjölken rinner till i brösten, då blir min klänning för liten!


2. Undrar om min nyfikne, högljuda son kommer tycka det är skoj i kyrkan..


3. Undrar om han kommer upptäcka ekot i kyrkan och uttnyttja det med sin röst..


4. Undrar hur i hela friden 60 personer ska få plats i vår lägenhet...

  

Av emma olofsson - 20 augusti 2011 11:47


Nu kommer bilderna på min lillis älskis!


Det blir Romeo 4 månader & 5 månader eftersom jag inte la in något

på hans 4 månaders dag.


  En liten kille som fortfarande låg i liggvagnen..   


   Min vackra prins i Kalle Anka kläder, Jonatan hatar dessa kläder, tycker dom är muppiga...   


  

En riktig storis börjar Romeo bli, vi brukar gunga rätt ofta, han tycker det är rätt kul, hans mamma tycker nog det är roligare..   


  

Liten Romeo sitter med sin kompis Herr Nilsson i sin stol vid matbordet.


   Mammas fining har börjat äta riktig mat, blåbärspuré, banan, potatis, spagetti & köttfärssås.. yummieee...   



Kommer mer bilder sen i nästa inlägg!

Och ni, glöm inte att kommentera här på bloggen, inte bara på Facebook.


  

Ovido - Quiz & Flashcards