emmalovesjonatan

Alla inlägg under oktober 2011

Av emma olofsson - 31 oktober 2011 20:10

 


Denna beställde jag igår! Från Jollyroom.

Det är en badstol, så Romeo kan plaska loss själv i badkaret.


OBS; dom här har blivit förbjudna att sälja på Babyproffsen, Babyland mm

pga av att bebisar drunknat, att föräldrar lämnat dom bara "lite snabbt för att hämta telefonen" etc..

Så ALDRIG lämna en liten en i badkaret, inte ens för att "bara...."

Av emma olofsson - 31 oktober 2011 19:50


Åhhhhhh är sååå trasig idag..   

Har sovit dåligt i några nätter nu, min lilla 7 månaders bebis har varit

sjuk, har haft världens slemhosta och varit allmänt skruttig

plus att han har fått en tand, så det har varit lite sisådär med sömnen...


Känner mig som en riktig tråk-mamma när jag är såhär trött.   


Kom iallafall iväg till Aspuddsparken en sväng idag!   


Har beställt en as-smart grej som kommer imorgon, visar det strax!


  

Av emma olofsson - 31 oktober 2011 09:26

 


Hittade denna bild på Baby- Bean när jag letade efter baby-julstjärnor

på nätet..   


Vill ha massa nytt julpynt till min nya fina lägenhet, och baby-pynt till Romeos rum.


Kom gärna med tips.



Av emma olofsson - 30 oktober 2011 21:25


Alla som känner mig vet att jag har en speciell mani kan man säga,

en mani som uppkommer 1 gång om året...


Jul-mani!


Jag ääääääälskar julen! Och nu när jag har min underbara Romeo denna jul

är jag helt okontrollerat jävla överlycklig för att det snart är jul!


Mitt tips till er små skumtomtar är att börja handla redan nu!

Då blir det inga spontana-tanklösa-klappar.   



Av emma olofsson - 30 oktober 2011 20:31


Datorförbudet därmed upphävt!

Eller ja, jag går in på datorn ändå   


Nu undrar ni säkert varför jag fick ett datorförbud, det var för att min

dator helt enkelt började blixtra och typ brinna... nja nästan iallafall.

Då sa Jonatan helt enkelt att jag inte får sitta mer vid datorn, ALLT som går sönder

är nämligen mitt fel enligt herrn..  fast framförallt tänkte han nog på min säkerhet.


Men här är jag igen..   

Ovido - Quiz & Flashcards