emmalovesjonatan

Alla inlägg under december 2011

Av emma olofsson - 31 december 2011 23:02


Har dragit mig undan lite, hela gänget sitter i köket & gormar  

man märker verkligen hur en fest utvecklas när man är spiknykter,

hur samtalsämnena ändras och röstläget höjs..  


Riktigt kul faktiskt, alla är glada och partysugna!


Om ett tag ska grabbarna ut och skjuta raketer, dom har köpt hur mycket som helst,

tjejerna ska stå i fönstret & beundrar allt inifrån!


Skååål!

Av emma olofsson - 30 december 2011 23:05

 

Nu är det så att jag tänker ha ett nyårslöfte i år!

I vanliga fall så står jag där, riktigt stressad, 23.55 & försöker komma

på något fyndigt löfte...


Är ni beredda??

  

I år så jag jag bli nyttig!    

Jag ska bli en riktig renlevnadsmänniska, eller ja nästan!

Jag ska endast äta godis & sånt på helger! Jag ska träna!


Jag tänker inte bli en barbaemma!


 
Av emma olofsson - 30 december 2011 21:58


Kom på en sak, är ni nyfikna på vad jag fick i julklapp?

Eller kanske vad prins Romeo fick i julklapp, kan säga att han

slog mig med hästlängder vad det gäller klappar..

Bortskämda underbara unge!  


Säg till i såna fall, så lägger jag upp bilder mjaoooooo! 

Av emma olofsson - 30 december 2011 21:16

Ok, nu är både jag & Jonatan vrålhungriga...

Skulle äta hemmagjord broccolipasta som

blev gaaaaalet förstörd av massa vitlök.

Synd på en så god rätt.


HUNGRIG, TRÖTT MEN DET ÄR JU TROTS ALLT FREDAG!


förresten, någon som äger en sån här?


  


Romeo fick ju en sån i julklapp och tydligen så ska dom inte kunna

välta, men Romeos gör det, vad har jag gjort för fel?

(Det var jag som skruvade ihop den hahaha)

Av emma olofsson - 30 december 2011 20:23


Det verkar som att vi blir ett par stycken här hemma imorgon!

Lättare sagt 12 stycken med två bebisar då.  

Romeo lämnade in sina lackskor på putsning idag, lämna in skjortan

och finbyxorna på tvätt & strykning, min duktiga lilla bebis.


Frågan är bara, vad ska jag ha på mig?


Min tjejkompis frågade mig idag vad jag skulle ha på mig imorgon,

då svarade Jonatan; hon är mamma nu...


Har lust att kontra med att köpa en jävligt dyr klänning bara för att knäppa J på näsan!

Av emma olofsson - 30 december 2011 17:08


Idag har det varit en riktigt konstig dag, Romeo vaknade inatt vid typ halv 4, han somnade

om rätt så snabbt efter ca 15-20 minuter, vad händer då?


Jo Jonatans skitalarm ringer på hans telefon!

Och vad händer då.. Jo Romeo vaknar igen & vägrar somna om, så

jag får glatt gå upp i ca 1 1/2 timme....


Det värsta är att Jonatan nekar att han någonsin ställt detta alarm

och att telefonen måste gjort det av sig själv... kan det hända?


Så idag har jag varit seg & trött hela dagen, trots att Jonatan & Romeo gick upp

imorse & jag fick ligga kvar till 10..


Nu är Romeo 9 månader, hur länge ska han vakna & ammas på nätterna?

Längtar tills älsklingen sover en hel natt, en enda...

Av emma olofsson - 29 december 2011 23:19


Solsidan-race är vad jag och älsklingen pysslat med hela kvällen,

ska fortsätta alldeles strax, har snart sett hela säsong 2 idag.

Hahaahaa får ont i magen av Ove...


Hörs mer imorgon!



Av emma olofsson - 29 december 2011 12:33


Det verkar som att det blir bästa gänget på nyår!!!

Allt jag kan säga är KÄRLEK!


Nu ska jag äta något, magen

är heeelt tom förutom några vaniljbullar!


Puss&kram alla godisskumgummibjörnar!

Ovido - Quiz & Flashcards