emmalovesjonatan

Direktlänk till inlägg 28 mars 2012

Tack men nej tack

Av emma olofsson - 28 mars 2012 23:20

Vi kollade på film på datorn eller lättare sagt Jonatan gjorde det, jag orkade inte ens försöka förstå filmen för det fanns ingen svensk text och det enda Jonatan kunde erbjuda var norsk text, tack men nej tack, kinesiska känns lika lätt att förstå. Ok ligger i sängen nu men lovade att berätta min goda nyhet, det är att RomeoSomnade utan tutte tonight och sov tryggt och bra ändå tills jag började rätta till honom och hans kudde i hans spjälsäng, då vaknade han och jag langade fram tutten, försökte med lite trollmorssånger men ingen av oss var på humör, jag kände mig som världens tönt, vet ej varför och romeo ville bara ha lite tutte så jag gav med mig, men det viktiga är att hans första insomning gick bra eller hur!!Nattii

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma olofsson - 2 april 2012 22:16

Har fortfarande inget internet.... Inte kollat upp ngn ny operatör heller.... Snart kommer Blogg appen, då blir det fler inlägg, som det är nu så ruttnar jag redan vid inloggningen när jag bloggar från mobilen, hoppas det blir enklare sen.. :) nu sk...

Av emma olofsson - 1 april 2012 21:56

Vi har inget internet hemma, skriver från mobilen och håller på att bli galen!! Allt tar sån tid så jag får ont i magen. Varför har vi inget internet hemma tror ni? 1. Vi hade inte råd att betala räkningarna? 2. Vi har sagt upp vår skitoperatör...

Av emma olofsson - 31 mars 2012 11:46

  Men jisses vilken sovmorgon jag fick!!! Till 11.00!! Jag borde vara riktigt utvilad och pigg... OM DET INTE VORE SÅ ATT UNGEN VAKNADE MELLAN 01.30-04.30 ÅHHHHHHHH!!! :( Jag som hoppades på en drömnatt för jag har massor planerat idag, har int...

Av emma olofsson - 30 mars 2012 23:59

  Godnatt nu alla där ute, nu ska jag gå och lägga mig i sängen, fattar inte vad jag gör uppe fortfarande, vet ju att Romeo vaknar tidigt, eller ja just ja, det är ju lördag imorgon kanske kan övertala Jonatan att ta morgonen? :D Tänkte faktiskt ...

Av emma olofsson - 30 mars 2012 22:50

  Åhh har nojja här hemma!!! Känns som att jag ha tappat massa kläder när jag konkade på berg med tvätt från tvättstugan och hem, ser framför mig att det ligger ett par trosor i hissen eller nåt, ååhhh så genant, skyller givetvis på grannen om någo...

Ovido - Quiz & Flashcards