emmalovesjonatan

Alla inlägg den 25 februari 2011

Av emma olofsson - 25 februari 2011 21:55


Ikväll åkte jag och Jonatan till Lidingö gav nycklarna till

dom som köpt lägenheten, så nu är det sorgligt nog adjöss med den

fina lägenheten, känns sorgligt på något sätt!

Sen åt vi på en restaurang där i närheten som heter Jernet, vi

åt varsin chilihamburgartallrik.


  


Sen fick jag skjuts hem till Vanessa och fick se hennes fina nya lägenhet,

hon har fått världens drömlägenhet mitt på söder, så stor så hon inte

vet vad hon ska göra av all plats, sååååå fin! Min spetis det gjorde du bra!


Sen hämtade älsklingen mig så hyrde vi 2 filmer och köpte godis, ostbågar och

popcorn, så nu måste jag ge mig iväg till soffan och få massa kärlek och svulla

i mig goooodis!

Hörs sen!

Av emma olofsson - 25 februari 2011 16:02


Hemkommen från frissan, blev jättenöjd!!

Har nu lite lugg och helt igenomklippt hår,

blev rätt mycket kortare, men ack så fräscht!!

Sen färgade hon igenom hela håret, jag gjort några hemfärgningar

och sanningen är att det blir inte så jämnt som man tror hahahaaa


  


En grej blev lite pinsam faktiskt... min frissa frågade mig

om jag ville ha något, typ kaffe, té och så, jag sa att jag gärna ville ha vatten.

Sen så frågade hon om jag inte ville ha någon läsk, och började rabbla olika läsk.

Jag sa då att jag gärna ville ha en Coca Cola, hon tog då på sig sin jacka och

sprang iväg och köpte colan till mig... Asså jag trodde dom hade det i salongen..

Men snacka om service!


  


Hahahaa förvirrad gravid tant, ser ni att jag ser helt lost ut plus vindtjong?


  


Jaja en trött grodpuss från en förvirrad tant!

Men ni ser håret, fint det blev va? Kan ta finare bilder sen, orkar inte nu..


Puss&kram


Av emma olofsson - 25 februari 2011 09:39


Ny dag idag!! Har en massa att hinna med idag, skulle behöva

handla lite saker bland annat doppresent till Janna, hittade inget igår,

kläder till min lilla bebis som kommer snart, Lexingtonfilt, sen tänkte

jag eventuellt gå till frissan, gillar inte det egentligen, men ibland måste man..


Hahahaa sån otur, skulle ringa 2 slags läkare idag och beställa tid,

den ena var det tidsbeställning måndag till torsdag.... today it´s friday....

och den andra var det telefontid 08.30 till 9.30, kom fram dit 09.32


Fast jag fick iallafall tid till en arbetsterapet på tisdag så jag kan få mina

skenor    snyggve!


Presentation


Mitt knasiga, härliga, kärleksfulla liv får ni ta del av!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards