emmalovesjonatan

Alla inlägg under april 2012

Av emma olofsson - 2 april 2012 22:16

Har fortfarande inget internet.... Inte kollat upp ngn ny operatör heller.... Snart kommerBlogg appen, då blir det fler inlägg, som det är nu så ruttnar jag redan vid inloggningen när jag bloggar från mobilen, hoppas det blir enklare sen.. :) nu ska jag googla runt lite på tårtfyllningar sen sova, helt sjukt!! Jag vet det, men jag kan googla i timmar efter olika fyllningar, dekorationer, tårtbottnar... Suck, är förmodligen ensam som vanligt med mitt nya intresse, eller?

Av emma olofsson - 1 april 2012 21:56

Vi har inget internet hemma, skriver från mobilen och håller på att bli galen!! Allt tar sån tid så jag får ont i magen. Varför har vi inget internet hemma tror ni?1. Vi hade inte råd att betala räkningarna?2. Vi har sagt upp vår skitoperatör och orutinerat & riktigt korkat glömt att skaffa en ny?

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards