emmalovesjonatan

Alla inlägg den 4 november 2011

Av emma olofsson - 4 november 2011 20:58


Ok, nu har jag klarat av mitt första zumbapass!

Jisses vilket drag! Och vad roligt det var!


Jag var inte den snygga, men inte heller den fula, någonstans mittemellan.   

Ibland hängde jag inte med alls, men man kom snabbt med i matchen igen.


Det här kommer bli min fredagsgrej, zumba!


När jag kom hem så var båda mina killar på ett strålande humör, blir så glad

i hjärtat när jag ser kärleken mellan Jonatan & Romeo!   


Nu är det godistajm! Ska även boka upp mig på lite fler pass, någon som vill hänga på?

Tränar på Sats!

Av emma olofsson - 4 november 2011 15:54


Är lite nervös för Zumba passet ikväll, ska gå med min storasyster...   

I vanlig ordning kommer jag nog fnissa lite när allt kör igång, det gör jag alltid

när jag inte riktigt vet hur jag ska behärska situationen eller om jag blir nervös.


Åhhhh kommer jag vara en sån där ful som ine hänger med?


Av emma olofsson - 4 november 2011 15:30

Min fina pappa ramlade idag och gjorde illa sig,   

han har fått en fraktur i armen. Vilken osis!

Senast han gjorde sig illa var när jag låg & födde Romeo, då låg pappa

också på SÖS, d hade han ramlat ner för en trappa på jobbet.   


Lilla pappa, var rädd om dig!   



Idag blir det Zumba för min del, igår körde jag Core!

Nu jäklar ska jag bli slim och hälsosam!!





Av emma olofsson - 4 november 2011 10:41


Blir så ledsen, min lilla Romeo har varit sjuk nu i typ 2 veckor.

Han hostar och det piper när han andas, vi var varit hos doktorn

3 gånger, dom 2 första gångerna sa dom att det är en vanlig förkylning

och att det bara är att vänta.


Men igår var jag hos läkaren igen, (en annan) han lyssnade på Romeos andning

och tog blodprov på prinsen, han sa då att Romeo visserligen har ett vanligt virus

men han skrev ut luftvägsutvidgande så att min älskling kan andas lättare.

Har inte gett han det ännu, (gillar inte mediciner) men kommer absolut att ge det

om det behövs!


Vill ut och hitta på massa saker, vill till öppna förskolan, vill träffa kompisar,

vill att Romeo träffar sina kompisar, vill shoppa, vill uuuuuuuuuuuuuut!


Presentation


Mitt knasiga, härliga, kärleksfulla liv får ni ta del av!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards