emmalovesjonatan

Alla inlägg den 14 november 2011

Av emma olofsson - 14 november 2011 20:19



Många som skriver i sina bloggar att killen varit otrogen, att man blivit misshandlad,

att man har ätstörningar, att man missbrukat med mera, med mera.


Ska man lämna ut sitt allra mest personliga? Vad tycker ni?

Gör bloggarna det för att vinna läsare? För att lätta på hjärtat?


Min personliga åsikt är väl att man ska tänka efter 1-2-3 gånger innan man lägger

ut något sådant. I synnerhet om man är ung, för hur vuxen man än tycker man är

i 16-20 års åldern så kommer man troligvtis att göra saker man ångrar.


Vad tycker ni? Är det människor som bara vill ha uppmärksamhet?

(För såna finns det gott om)  


Av emma olofsson - 14 november 2011 14:57

Har inte orkat blogga i helgen, har haft huvudet fullt!   

Började till och med tänka att i år ska jag dämpa julfirandet,

bara köpa julklappar till Romeo och kanske syskonen..   


Och det värsta jag tänkte var- att julgranen ska jag endast ha för Romeos skull,

för själv ville jag inte ha den iallafall..


HAHAHAHAAA vilken EMO! Vad hände liksom!?


Jag ÄLSKAR ju julen!


 

Presentation


Mitt knasiga, härliga, kärleksfulla liv får ni ta del av!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards