emmalovesjonatan

Alla inlägg den 10 november 2011

Av emma olofsson - 10 november 2011 21:16


Snö, snö, snööööööö, kooooooom hiiiiit tiiiill miiiiiiiiiiiiiiiiiig!   

Åhhh längtar tills snön kommer, är så nyfiken på hur Romeo kommer

reagera! Hans pulka står och väntar på honom!


Den är röd förresten, alltså pulkan    någon som har en blå/svart/grön

eller vilken annan färg som helst som vill byta?


Det är alltså en babypulka, trodde inte jag skulle bry mig, men det stör mig!   

Av emma olofsson - 10 november 2011 19:37


Nu har jag 3 dagar i rad endast gett Romeo hemmagjord mat, känns så himla bra i hjärtat!

Har sagt från det han föddes att jag aldrig ska ge mitt lilla barn burkmat... det gick sådär.   


Nu har jag fått lite järn i elden och lagat massvis med mat, känns så bra att han får hemmalagad

precis nygjord mat, min lilla prins!   


Såklart så kommer han få burkmat någon gång ibland, men mestadels hemmalagat!


Vad tycker ni?

Av emma olofsson - 10 november 2011 12:22


Ett litet utdrag ur mitt liv...


Jag har alltid velat att Romeo ska ha en snuttefilt, tycker det är så gulligt med

snuttisar,    plus att det är tryggt när dom ska sova och så.

Jag har iallafall köpt några snuttefiltar, men Romeo har inte visat något intresse överhuvudtaget för någon av dom..


Kväll efter kväll har jag lagt snutten bredvid honom i sängen när han sover, för att jag tycker det är gulligt...   


För bara 1-2 veckor sen så har han blivit helt fräslt vid sin kudde, eller lättare sagt lappen där tvättanvisningen står som sitter på kudden.. han gosar med lappen... så var det med dom snuttisarna.


Jag sa då till Jonatan, "titta, nu har han börjat gilla snuttisar, nu ska jag köpa en riktigt gosig och mjuk ny snuttis till honom"


Jonatan tvärvägrar, nu har Romeo valt sin snuttis, då får det vara så..


Så nu gosar Romeo iallafall med sin kudde varje kväll, så gulligt!

Men det hade varit lite gulligare med att blå-elefant-snuttis eller nåt istället för tvättanvisningslappen.   


Presentation


Mitt knasiga, härliga, kärleksfulla liv får ni ta del av!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards