emmalovesjonatan

Alla inlägg den 9 november 2011

Av emma olofsson - 9 november 2011 21:44

Idag när jag var och tränade så blev jag helt slut av INGENTING, stod visserligen

på crosstrainern nästan 1/2 timme plus lite rygg och mage övningar, så jag gymmade

på, men jag blev så slut och trött i kroppen efter ca 5 minuter men "tvingade" min

kropp att köra ändå, ska man göra så?

Skulle jag gått hem efter 5 minuter när jag egenltigen inte orkade mer?

Eller gjorde jag rätt i som maxade på träningen?


I vanliga fall så kör jag stenhårt med att "lyssna på sin kropp" men inte i sådana här situationer.


Någon som vet?

Av emma olofsson - 9 november 2011 21:11


Fan vad glad jag blir! Så roligt att respons på det man skriver!

Ni förstår väl att ni får mer respons ju mer ni ger mig?


Nu är vi några stycken som ska göra en liten insats för hemlösa!

Men jag är övertygad om att vi kan bli några fler, ju fler desto bättre!


KOM IGEN, ROTA FRAM ERA GAMLA VINTERJACKOR, SKOR MM OCH GE DET TILL

NÅGON SOM INTE HAR EN JACKA NU I VINTER, GÖR EN INSATS, VAR EN MEDMÄNNISKA!

 

Jag har spridit min önskan vidare och det är folk från flera håll som kan tänka sig att avvara

1-2 jackor, förstår ni hur underbart det är? Om 20 stycken an avvara 1 jacka var så är det

20 människor som kommer frysa lite mindre.


Tänk er att det är minusgrader ute, du har ingen ordentlig vinterjacka, du är hungrig,

du har ingenstans att bo, folk ägnar dig inte ens en blick när du frågar efter några kronor till mat.


Jag vet att vi inte kan förändra världen, men kan vi hjälpa till lite på traven med varma kläder,

kanske lite varm soppa?


Kom igen, ALLA kan bidra med nånting!

Tack till er som svarat, vi är nu 5-6 stycken.   

Presentation


Mitt knasiga, härliga, kärleksfulla liv får ni ta del av!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards