emmalovesjonatan

Alla inlägg den 3 april 2011

Av emma olofsson - 3 april 2011 16:36


Jag har ju kännt i några dagar nu att det rycker i shoppingnerven,

Skulle shoppat lite igår, men låg ju hela dagen med huvudvärk.

Så idag smällde det! Jag, Romeo och Jonatan åkte till er köpcentrum

och jag sprang in själv! Bebis och pojkvän satt alltså kvar i bilen och

väntade på mig!   

Känns som att det är för tidigt för Romeo att vara i centrum.


Iallafall så shoppade jag upp nästan 2000:- på 15 minuter, inte illa va?

Handlade gipsgrejer så jag kan avgjuta hans små fötter och händer,

lite kläder till han och mig och lite andra prylar, sprang mellan affärerna!!

Och då menar jag SPRANG! Men ville hinna få ut så mycket som möjligt

(läs: shoppa så mycket som möjligt   ) på den lilla stunden jag kunde vara

utan min lilla son.


Nu är Jonatan och Janna och hämtar mat till oss- pasta blir det! SMASK!


Ciao bitches!

Av emma olofsson - 3 april 2011 07:00


Uppe med tuppen!! Jag är vaken men min lilla familj sover...

Har sovit rätt konstigt inatt, somnade runt 1 och sen vid 02.30

kommer Jonatan hem, han väcker mig för att jag är helt kallsvettig,

han tvingar in febertermometern i min mun, den visar att jag inte

har feber, men jag har alla symptom, nja en del iallafall   ..

Hade ju jätteont i huvudet hela igår, även inatt, frös jättemycket

så jag sov i pyjamas , hostade lite , var snorig och jättetröttis... Skumt..


Jaja, nu sover som sagt Romeo och Jonatan och jag var så täpp i näsan

att jag gick upp, förmodligen kommer jag somna om några timmar igen.


Har jag förresten sagt att jag fått lite presenter av Jonatan?

Har fått ett par skor som jag önskat mig och en extern liten hårddisk som jag

verkligen ville ha! Fick den med störst minne, som till och med var anpassad

till framtiden, hahaaa woooow... På den ska jag bara ha massa bilder och filmer

på Romeo tänkte jag.


Idag skulle jag vilja handla fingerfärg och avgjuta Romeos fötter & händer

plus sån där gipsgrej, finns det något mer sånt där som man inte får missa

att göra när dom är så små?

Presentation


Mitt knasiga, härliga, kärleksfulla liv får ni ta del av!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards