emmalovesjonatan

Alla inlägg den 8 april 2011

Av emma olofsson - 8 april 2011 21:19


Eftersom min lilla son är sjuk så blir det inte så mycket bloggande,

vill lägga all min fokus på han! Jag var vaken hela natten för att se

hur han mådde, sov några timmar på dan istället.

Önskar jag kunde ta hans lilla förkylning istället, älsklingen...


Förhoppningsvis kommer bloggen igång snart igen på riktigt, så som

det var förut med massa inlägg, foton och funderingar.

Tills dess får ni gärna fundera åt mig vad ni vill se här i bloggen.


Jag vet att det tar några sekunder att kommentera, men snälla

gör det ändå, för jag blir sååå himla glad av alla kommentarer

och jag har ju ändå runt 100 läsare om dagen, så kom igen nu

finisar, kommentera!!


Massa kärlek till er

Av emma olofsson - 8 april 2011 05:10


Min pyttelilla älskling är förkyld, det skär verkligen i mammahjärtat

och se sin lilla älskling när han inte är 100%!   


Just nu sover han, har lagt han i högläge, så han kommer upp mer med huvudet.

Han lutar sig mot en kudde, åhhh mammas hjärta!   


Inte att han är jättesjuk direkt (peppar, peppar) men ändå...

Kände att jag inte vågade somna om, vill sitta och titta på han så jag

vet att han mår bra, sa åt Jonatan att somna om, ingen idé att båda är uppe.


Så jag och Romeo ligger i soffan, han sover som sagt och jag dricker kaffe

(är tröttizzzzzzzz) och har ätit lite musli & kollar på tv.


Älskar min lilla Romeo mest!   



Presentation


Mitt knasiga, härliga, kärleksfulla liv får ni ta del av!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards