emmalovesjonatan

Alla inlägg den 21 april 2011

Av emma olofsson - 21 april 2011 19:54

Ok har Romeo på min ena arm så det blir för krångligt att leta reda på

allt vi shoppat o ta kort o sen in i datan med det... ja ni fattar...

Så jag kommer med ett erkännande istället!!!!!!!!


Redo??


Jag har smakat min egen bröstmjölk!!


Iíiiiuuuuuuu tänker säkert dom flesta, gott säger jag!

hhahaaaa alltså nu sitter jag inte hemma och dricker massa

sånt, utan har smakat 1 enda gång när jag ändå pumpade ur.

VIlle ju veta vad min son äter, lojal mamma! Det ni!


För er som är nyfikna kan jag säga att det smakade typ som

grädde som inte är vispad, ja ni fattar va?


Av emma olofsson - 21 april 2011 19:32


Jag vet att jag suger för tillfället på att blogga och att min blogg

men fortsätt att gå in på bloggen för min tanke är att det snart

kommer mer inlägg, det är bara det att det tar lite tid för mig

med allt just nu, för det första så har jag en mammig bebis

som helst ligger och sover i min famn, och för det andra så

är jag väldigt Romeo-ig, så jag vill inte lämna han en sekund..   


Men snart när vi börjar komma in lite mer i rutiner så räknar jag

att bloggen ska vara som vanligt, iallfall runt 5 inlägg per dag!!


I nästa inlägg (som kommer om ca 30 minuter!) så ska jag visa er vad

vi shoppat nu på 2 dagar till min lilla Romeo, och lite till mig också.. hehe..

Och om någon är nyfiken så kan ni ju få se bild på min nya hårfärg, vad säger ni?

Presentation


Mitt knasiga, härliga, kärleksfulla liv får ni ta del av!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards