emmalovesjonatan

Alla inlägg den 15 april 2011

Av emma olofsson - 15 april 2011 23:42


Nattbloggar...

Ja vad gör jag uppe ni? Jo alltså jag sov typ 3 timmar på

dan med min underbara, vackra, älskade son så jag är inte

såå trött som vanligt, men ska gå o lägga mig strax ändå

och lukta och gosa med min alldeles egna bebis!   


Vet ni, jag skrev ju innan att jag hoppades att Jonatan

skulle köpa något gott till efter maten för att fira att

vår son fyllt en månad plus att det var fredag och plus

en gång till för att vi pratat om att hyra film, vad händer?

Tror ni han köpte nåt?


NEEEEEJ INTE ETT SMACK FÖRUTOM MIDDAG!!


Och vad händer sen då? Han åker till sin brorsa och kollar

på film istället, näääe nu du Jonatan, nu ligger du på minus!!

Kanske en försoningspresent? Ifall du läser detta vill jag ha ett

par nya Converse!


MOHAHAHAAAA alltså nu får ni läsare inte tro att vi är ovänner,

det är bara det att jag tycker att jag ska få presenter rätt ofta!

Hahahaaaaa men som bestraffning åt jag upp Jonatans

Ben & Jerry glass som han inte åt upp igår!

God var den!

Av emma olofsson - 15 april 2011 19:55


Det är inte ett dugg irriterande att datan bara stänger av sig själv

precis när man skrivit ett långt inlägg! Inte ett dugg, skulle precis

trycka på knappen så inlägget sparades, så stängdes datan av.. hahaaa..


Aja nu är Jonatan iallfall på Coop, handlar lite sen middag, hoppas

verkligen han handlar något gott till efter middagen, vadå det är

ju Romeos 1 månaders dag plus att det är fredag!

Men enligt Jonatan firar jag varje dag, kan ligga något i det, igår åt

jag en Ben & Jerry glass (den stora helt själv   ) i förrgår med...


Jaja har världens sötaste bebis här bredvid mig, jag har en fråga till

er där ute, när tycker ni man ska börja med sovrutiner?

Alltså att han går och lägger sig exempelvis klockan 19 varje kväll?

Jag menar, hur bra är det för han att sitta med oss i soffan när vi kollar

på tv om kvällarna?


 


Världens finaste fot i pappas hand!   

Av emma olofsson - 15 april 2011 10:54


   Romeo 1 vecka   


  Romeo 2 veckor   


  Romeo 3 veckor   


  Romeo 4 veckor   


  

Din mamma älskar dig nåt så obeskrivligt och gränslöst!

Det bästa som någonsin hänt mig!   

Av emma olofsson - 15 april 2011 09:25


Gårdagen var riktigt soft, började dock lite jobbigt med min dumma

kristallsjuka, allt bara snurrar, kan låta kul men är riktigt jobbigt.

Har snurr idag också, men känns lite mer ok idag.


Igår gick vi iallafall ut på en långpromenad, jag, Jonatan och lilla

Romeo, vi mötte på två tjejkompisar till mig, Michaela och Jeanette,

blev helt överlycklig då jag bara suttit inne i stort sett sen Romeo kom

till världen eftersom han varit sjuk, så det var skönt att se lite bekanta ansikten!


Vi skulle promenera runt vinterviken men styrde om kosan och promenade

in till Hornstull och mötte Jack och några till av Jonatans kompisar.


Men shiieeet vilket amazing väder det var igår, och det verkar inte vara

sämre idag, känns riktigt lyxigt, passa på att vara ute nu!!!


  

Vad härligt det är att slippa vinterjackan!!   


 

Lilla bebis på bussen   , åkte bara några stationer, jag tyckte det blev lite

jobbigt med en proppfull buss! Men premiäråk alltså!


 

Min älskade Jonatan!   

Presentation


Mitt knasiga, härliga, kärleksfulla liv får ni ta del av!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards