emmalovesjonatan

Alla inlägg den 13 april 2011

Av emma olofsson - 13 april 2011 14:16


Åhhh känner mig som en riktig gris!!

Alltså på den senaste tiden äter jag som aldrig förr,

bara proppar i mig, och sen är jag hungrig efter ett litet tag igen.

Vad är det om? Visst, jag ammar óch behöver mer näring, men

detta är väl att ta i? Jag menar, när jag var gravid så åt jag inte ens

hälften av det jag äter nu....


Så på en vecka kan jag berätta att jag gått ner 0 kg, första 2 veckorna

gick jag ju ned ca 12 kg, sen bara avstannade det, well, well...


Så nu väger jag alltså 58 kg, tänkte att ni skulle få vara delaktiga

i mitt "viktras", bilder kommer!!


Mitt mål är att väga ca 52-54 kg till sommaren, kommer jag lyckas?

Det har jag svårt att tro med allt jag trycker i mig..

Men är såååå sjukt sötsugen och hungrig hela tiden..


I nästa inlägg ska ni få lite bilder!

Av emma olofsson - 13 april 2011 10:26


Har haft en riktigt tuff natt, det började med igår...

Satt och tittade på Desparate i vanlig ordning, började

få ont i huvudet, sen började det snurra helt galet...

Jäkla kristallsjuka.... Sen kom illamående.....

Direkt efter Desperate spyr jag helt galet, man tackar ja..

Men idag mår jag bra, så förmodligen så var det lunchen jag

åt igår, åt ute på ett litet ställe vid 14.00 och vid 22.00 så

spyr jag, det brukar ju ta ungefär 8 timmar innan dålig mat

kommer upp!


Men inatt har det varit rätt tufft, bebis vaknade och ville ha mat,

jag bar honom till min säng och skulle köra lite liggande amning,

bara det att hela rummet snurrar riktigt mycket så jag kan

omöjligt få in min tutte i hans mun, fan vad jobbigt det är när

lilla bebis gråter och jag inte lyckas ta hand om honom.   


Väckte Jonatan som fick hjälpa mig med amningen.


Idag mår jag mycket bättre! Men känner fortfarande av kristallsjukan,

jag får den nästan så fort jag sover dåligt, och det är ju rätt sällan

man sover JÄTTEBRA med en liten nyfödd.


Men nu ska jag passa på att njuta av dagen! Ska ut på en promenad

och gosa med min familj!



Presentation


Mitt knasiga, härliga, kärleksfulla liv får ni ta del av!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards