emmalovesjonatan

Alla inlägg den 12 april 2011

Av emma olofsson - 12 april 2011 12:29


Hej, jag har inte glömr bort er   

Har bara haft lite fullt upp.. eller nåt..

För det första så har Romeo varit lite krasslig, och

då släpper jag ALLT! Fast nu är han bättre och då har vi

hittat på massa roligheter!


I söndags var vi och hälsade på hans farmor- Kati,

sen vidare till Jonatans morbror med familj och

efter det hem till Jack och Janna- tacokväll! MYSELIPYSDAG!

Fast jag måste erkänna att det tog på krafterna att flänga runt hela dan!


Igår var det två läkarbesök inbokade, och båda besöken var på söder

så då hängde vi där hela dagen. Vi gick och åt på en vegetarisk restaurang

som heter Hermans, och sen tog vi en skön promenad i våra hemtrakter.


Idag tänkte vi promenera till Liljeholmen och shoppa lite kläder

till världens sötaste son, vi tar med oss hans pappa Jonatan

med den stora plånboken   kanske mamman också kan få något fint?


Tänkte ändra header sen, vill ha Romeo där, vad tycker ni?


Måste bara säga en gullig sak, Romeo har börjat le så himla mycket,

mammahjärtat smälter då, jag glömmer bort ALLT annat, han är allt!   


Hörs sen!

Presentation


Mitt knasiga, härliga, kärleksfulla liv får ni ta del av!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards