emmalovesjonatan

Alla inlägg den 9 april 2011

Av emma olofsson - 9 april 2011 18:44


Ett av mina favoritintressen är att som dom flesta tjejer att bränna

pengar på shopping! Och nu har det ju blivit lite mindre sånt sen Romeo

kom till världen, (tar igen allt sen!   ) eftersom han helt enkelt är

för liten för att vara i massa affärer, plus att det går ett virus nu som

heter RS-virus, som är jättejobbigt för små bebisar!!! Tänk på det!!


Men iallafall, åter till mitt lilla intresse, det ryckte lite i shoppingnerven

idag så jag klickade hem lite grejer från nätet imorse när båda killarna sov   .

Kände mig glaaaaaaaaaaaaad hela dagen över mina inköp!


Just nu ligger min lilla son på  min ena arm, så detta inlägg har tagit massa tid

att skriva med bara en hand hahahaaa men skam den som ger sig!!


Har ni förslag på shoppingsidor på nätet?

Av emma olofsson - 9 april 2011 12:16


Tänkte dela med mig av en hemlis, något som ni ännu

inte visste om mig.... Det är att jag för det mesta har

så svårt att komma ner i varv så jag måste.... nattas....

Ja ni läste rätt, Jonatan får helt enkelt natta mig, hahhaaaa

Med det menas alltså att han sjunger visor och läser sagor för mig!


MOOHAHAHAAHAAA näe inte så! Men att han kliar mig på ryggen

och masserar min hårbotten tills jag somnar, nu behövs det inte varje

dag men minst var tredje kväll! Som nu idag till exempel, har sovit ca

6-7 timmar på 2 nätter, så han sa åt mig att jag borde gå och lägga mig några

timmar nu på f.m som vanligt låg jag och vred och vände på mig trots att

jag var så trött så att det brände bakom ögonen, så fort Jonatan kom

in i sovrummet och började nattningen så somnade jag till med en gång!

Presentation


Mitt knasiga, härliga, kärleksfulla liv får ni ta del av!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards