emmalovesjonatan

Alla inlägg under april 2011

Av emma olofsson - 7 april 2011 17:33


Det finns en till liten anledning till att jag inte bloggat så mycket,

det är nämligen så att datan har varit upptagen av en viss person-

Jonatan... Vad kan han ha gjort som varit så viktigt undrar ni?


Det ska jag berätta för er, han har pluggat teori till motorcykelprovet!

Och gissa vem som klarade provet idag???


GRAAAAATTIS ÄLSKLING!


Bara uppkörningen kvar! Yeeeeah!

Av emma olofsson - 7 april 2011 13:34


Ok, svar på en läsarfråga... kopierar in tjejens fråga:


"Hur ditt och Jonatans sex liv varit under din graviditet.. hört att man blir otroligt kåt under graviditeten, stämmer det?

Hur är ert sex liv nu när ni fått ert barn?"


Ok, såhär kan jag säga, att jag märkte inte av någon speciell förändring när jag var gravid, var mitt glada jag under nästan hela graviditeten, men märkte inte av något extremt... Var som vanligt mer eller mindre, tolka det som ni vill!

 

Då jag var tvungen att snitta mig, alltså akut kejsarsnitt vid förlossningen och fick vissa komplikationer (som jag skriver om senare idag) så har jag helt fokuserat på att bli frisk och ta hand om mitt barn!

 

Fick du svar på din fråga?   


Av emma olofsson - 6 april 2011 16:14


Ni som blivit snittade, alltså gjort kejsarsnitt, jag måste fråga er en sak!

Nu har det gått 19 dagar sen som jag opererade mig, och jag har ett litet

problem... Det är nämligen så att jag fortfarande inte känner av om jag

är kissnödig, inte att jag kissar på mig, utan det är mer så att jag måste

kolla på klockan och faktiskt gå och kissa bara för att det gått så många timmar.

Har alltså INGEN som helst känsel för det... Vad är det om??


Av emma olofsson - 6 april 2011 16:09


Jag är en riktig griiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis!

Fyy bubblan, har ätit 5 bullar på typ 10 minuter, fattar

inte vad det är med mig, varför är jag så sjukt sugen på

sötsaker och varför smäller jag i mig?


Under graviditeten åt jag liksom lite lagom, det är väl då

man ska äta som mest? Nu bara smäller jag i mig...

Av emma olofsson - 5 april 2011 20:26


Vägde mig idag för första gången sen jag födde!

När jag var höggravid vägde jag 69-70 kilo, nu 18 dagar

senare väger jag 58 kilo, om typ 4-5 kilo är jag mer än jättenöjd!

yeeey! Vad tror ni, lyckas jag innan sommaren?


Av emma olofsson - 5 april 2011 08:45


God morgon! Me sooo happy, har fått en ny gasspis av värden! Yeeey!

Och sist men inte minst, att vakna bredvid världens finaste, vackraste, underbaraste, gosigaste bebis får mig så himla lycklig!!

ÄLSKAR DIG ROMEO!! DU ÄR MAMMAS ALLT!   


Fick en läsarfråga, ska svara på den sen!!

hahahaaa någon som är nyfiken på mitt sexliv..

Av emma olofsson - 4 april 2011 22:46


Har varit dåligt med bloggande nu ett par dagar,

idag har jag haft min lilla son vid bröstet i stort sett

hela dagen. Han är förkyld och otroligt mammig.

Så fort jag lagt ner honom i sängen så har han blivit

ledsen, mammas finaste!   


Om han är lite bättre imorgon så skriver jag mer då!


Kommentera gärna vad ni vill att jag ska skriva om!

Vad som helst! Förvåna mig nu!


Puss&kram

Av emma olofsson - 3 april 2011 16:36


Jag har ju kännt i några dagar nu att det rycker i shoppingnerven,

Skulle shoppat lite igår, men låg ju hela dagen med huvudvärk.

Så idag smällde det! Jag, Romeo och Jonatan åkte till er köpcentrum

och jag sprang in själv! Bebis och pojkvän satt alltså kvar i bilen och

väntade på mig!   

Känns som att det är för tidigt för Romeo att vara i centrum.


Iallafall så shoppade jag upp nästan 2000:- på 15 minuter, inte illa va?

Handlade gipsgrejer så jag kan avgjuta hans små fötter och händer,

lite kläder till han och mig och lite andra prylar, sprang mellan affärerna!!

Och då menar jag SPRANG! Men ville hinna få ut så mycket som möjligt

(läs: shoppa så mycket som möjligt   ) på den lilla stunden jag kunde vara

utan min lilla son.


Nu är Jonatan och Janna och hämtar mat till oss- pasta blir det! SMASK!


Ciao bitches!

Presentation


Mitt knasiga, härliga, kärleksfulla liv får ni ta del av!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards