emmalovesjonatan

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av emma olofsson - 2 mars 2011 22:21


Hej alla ni   

Lägger upp bilderna på alla bebiskläder imorgon!

Är helt slut idag, måste nog lägga mig och vila lite!


Vi hörs imorgon!


Massa kramar


Av emma olofsson - 2 mars 2011 20:37


Är nu hemma från förlossningskursen, den var precis lika intressant

som amnings och föräldraförberedande kurserna! Gå på dom om ni

ska ha bebis!! Men måste erkänna att jag är så trött i huvudet och

kroppen nu så jag bara vill lägga mig på golvet.

Har varit full rulle nu i flera dagar och jag orkar verkligen inte med

det just nu, vill bara att den här bajsrenoveringen här hemma ska bli

färdig och sen vill jag bara njuta av massa massage, fika med vänner,

lugn och ro, gos med Jonatan mm. Tar snart in på hotell.


På dan hade jag det riktigt mysigt med Maria (lillasyster), vi sprang runt

i massa affärer och letade babykläder, måste säga att det är inte lika lätt

med killkläder som med tjejkläder!!


Lägger snart upp bilder på det jag handlat!


Puss&kram från trött tjej

Av emma olofsson - 2 mars 2011 15:00


Nu när ni ser detta inlägg är jag i stan och handlar bebiskläder

för fullt! hehe älskar att shoppa, mitt förra intresse var att shoppa

till mig själv, mitt nya är att shoppa lite lilla Romeo.


Vid halv fem ska jag och Jonatan på förlossningskurs, den håller

på enda tills halv nio så jag kommer inte hem förrän sent ikväll!


Vi hörs då! Tänkte ta bilder på allt jag handlat under dagen om

ni nu är så nyfikna   


Hörs sen!

Pusspåer solstrålar!


(kommentera gärna)

Av emma olofsson - 2 mars 2011 12:17


Fattar ni, jag är redan i vecka 37, den här graviditeten har gått

så otroligt snabbt! Hinner knappt med! Snart får jag se min solstråle,

glömde berätta en sak för er angående ultraljudet iförrgår, man såg att han

hade massa hår på huvudet! Lilla älsklingen!

  

  


  


  


  


  


Snart kommer han! kan knappt vänta, längtar såååå!

Av emma olofsson - 2 mars 2011 09:17


HUr underbart är det inte att vakna upp av att solen skiner!!

Åhh vad glad jag blir, började genast tänka på att jag måste tvätta

mina Converse    längtar som en tok efter vår!!

Idag är en dag som jag längtat efter, jag ska göra något som vem som

helst skulle tycka var supermysigt och jättekul!

Nämligen att shoppa upp lilla bebisens garderob, handla allt som ännu

inte är handlat, får äran att ha mina lillasyster Maria med mig till stan!


Lägger strax upp en magbild, väääälkommen vecka 37 liksom baaaaaaaaa!

Presentation


Mitt knasiga, härliga, kärleksfulla liv får ni ta del av!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards