emmalovesjonatan

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av emma olofsson - 10 mars 2011 23:36


Pratade med min kompis Michaela idag, vi pratade som vanligt om

saker jag INTE kan/tänker lägga ut här i bloggen, med varandra är vi

jaa, vad kan man säga, rätt oretuscherade    men kom att tänka

på en sak nu som vi pratade om för några veckor sen.


Hon har nyligen fött sin bebis, så vi har varit gravida tillsammans, så vi har

delat funderingar och tankar med varandra under graviditeten.

Något som vi båda gjort (under graviditeten), har varit att så fort det hänt något med kroppen som man inte har riktig koll på, så har vi googlat...

vilket betyder att man har fått se väldigt skräckinjagande förklaringar från höger till vänster.. att man har farliga sjukdomar/ att något hänt med bebis mm.

För henne så slutade det med att hon fick google-förbud av sin man .  


Google i all ära, men vad mycket strunt och onödig oro det gett stundtals..

Ändå kan jag inte sluta, googlar så fort jag kommer på något, helt knäppt.. hahaa


Fast SJÄLVKLART har både jag och Michaela använt vårt sunda förnuft, men

att googla är ändå en lockelse... haha vilket beroende va?

Av emma olofsson - 10 mars 2011 17:01


Har haft en grym dag! Lunchade som sagt med min gamle underbara

vän Jilly! Vi hade en timme på oss så vi pratade konstant för att ta vara

på tiden, ingen vilostund där inte! Men det var mys!    Ses snart igen!


Sen kom min systeryster Susanne förbi så jag följde med henne hem en stund,

hon har två söta katter och en chihuahua, så nu är jag gulligt allergisk, måste

duscha bort allt spår av de små söta odågorna   

Av emma olofsson - 10 mars 2011 10:32


Så nu kommer bilderna, skulle egentligen tagit dom igår, men nu kommer

dom iallafall! Som jag sagt förut så trodde jag inte att det var möjligt att

man kunde töjas såhär mycket, längtar efter min son mer än någonsin nu!


  


  


  


  


Min älskade lilla plutt, kom snart!

Av emma olofsson - 10 mars 2011 09:31


idag blir det lunch-time med en gammal kompis som jag inte

umgåtts med på flera år, en tjej som jag var med varje dag en lång period,

Jilly heter hon, ska bli grymt kul! Ska äta lunch i Farsta så kom dit om ni vill   

Håller på att äta frukost nu, och efter det ska jag ta magbilder!

Så dom kommer!!!

Presentation


Mitt knasiga, härliga, kärleksfulla liv får ni ta del av!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards