emmalovesjonatan

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av emma olofsson - 9 mars 2011 23:20


Näe hörni, det blev en intensiv dag idag, magbilderna kommer

imorgon!!! Nu måste jag göra mig iordning och sova!


Sov sött alla fina!

Av emma olofsson - 9 mars 2011 21:15


Det har inte hänt något mer så jag drar än så länge den lilla

slutsatsen att det inte var vattnet, som jag skrev tidigare

kände jag på mig att det inte var på gång, men som förstföderska

vet man ju inte.. Men kan tänka mig att min lilla pojke kommer

om typ 3 veckor, han verkar trivas bra därinne!   


Men idag har jag iallafall gjort iordnings hans garderob, vikt in allt

och så tänkte jag även bädda hans säng!


Till middag idag blev det pannkakor och grönsakssoppa, smarresmarr!


Nästa inlägg får ni se vacka 38 magbild!


Puss på er

Av emma olofsson - 9 mars 2011 15:38


Med risk för att bli lite för privat nu.... äh jag tar den risken,

är trots allt min blogg och nu ni mina söta läsare ska ni få höra!


Jag trodde vattnet började gå idag, eller det typ kom lite liksom...

Och NEJ jag kissde inte på mig och det var inget annat äckel..

Det var liksom som vatten, mina mjukisbyxor blev lite blöta,

låg ner i soffan och snackade med min storasyster Susanne och helt

plötsligt så var byxorna lite blöta... Ja alltså nu är det inte så att jag tror

att förlossningen är på gång men jag undar ändå...


Ringde till Jonatan och sa att mina byxor var blöta men att jag inte hade

kissat på mig.. hahaha han bad mig ringa förlossningen , dom sa att

det kan vara så att vattnet gått, men att jag ska vänta i drygt en timme..

Så nu sitter jag här och väntar... hahahaaa näee min känsla säger att det inte

är dags nu, så jag är lugn som en filbunke!

Av emma olofsson - 9 mars 2011 12:40


Vet ni vad jag har gjort? Jag somnade om först och sov till 12.00,

kände sen att jag ville pigga på mig så jag gick ut på en promenad,

sen så RAMLADE jag, massa folk som såg.. så jag gick och gömde

mig bakom ett hus och gick småvägar hem.. hahaaa hatar att ramla..


Ska hoppa in i duschen snart och sen ta massa magbilder så ni får se   



Av emma olofsson - 9 mars 2011 09:15


Välkommen vecka 38! Tiden har gått så sjukt snabbt!

Jag förstår inte folk som säger att tiden går så långsamt när

man är gravid, tror dom måste ha ett rätt tråkigt liv!   

Dagens planer är att ta hand om mig själv! Så jag ska börja med

att krypa ner i sängen igen och kolla på film, somnar jag så gör det inget,

hur mysigt lät inte det då!

Sen ska jag faktiskt packa BB väskan, alla bebiskläder har jag ju tvättat

nu så nu finns det inget att skylla på!


Hörs snart! Då kommer det magbilder! Min mage har verkligen växt så

otroligt mycket!

Presentation


Mitt knasiga, härliga, kärleksfulla liv får ni ta del av!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards