emmalovesjonatan

Alla inlägg den 5 mars 2011

Av emma olofsson - 5 mars 2011 22:11


Känner mig liiiite bättre nu, tog en riktig långdusch och då försvann

magvärken iallafall, jag tror helt seriöst att duschen är den bästa

medicinen mot det mesta! Den hjälper mot magont, ryggont,

ja ont överhuvudtaget, den hjälper mot baksmälla, den hjälper

om man känner sig ful & ofrsäch hahaaa ja ni fattar!


  


Sen hjälpte jag faktiskt till med sovrummet, fick den stolta uppgiften

av älsklingen att rengöra elementet! I övrigt har jag faktiskt inte hjälpt

till med något överhuvudtaget, han har gjort allt utan att klaga!

Det ni, så är en bra man   


Fick nyss goda nyheter: ALLT ÄR FÄRDIGT! KANSKE BLIR INFLYTTNING I SOVRUMMET IMORGON! YEEEY! SUPER YEEEEY!


Håller nu på att tappa upp ett bad åt älsklingen!

Ska tända ljus och ge han en whiskey (han är lite sjuk så då hjälper det!)


Puss&kram från en väldigt glad tjej!

Av emma olofsson - 5 mars 2011 20:01


Har ont i magen, mår illa och huvudet snurrar...

Hmm... måste gå och vila.

Vad kan det vara?


Hörs sen

PussOkram

Av emma olofsson - 5 mars 2011 18:23


Samtal mellan mig och Jonatan:


Jonatan: "Det är mycket som snurrar i huvudet nu".


Emma: "Ja men det är så nu innan bebisen kommer, med renoveringen och så".


Jonatan: "Jo det är väl det, men du kan ju ha sjukt mycket tankar och bollar               i huvudet samtidigt". (där flinar han lite)


Emma: "Ja jag vet, vad är det du vill säga med det då"?


Jonatan: "Att du har den gulliga formen av ADHD"

Av emma olofsson - 5 mars 2011 14:24


Finns det någon roligare svensk serie än Solsidan?

Jag och Jonatan ligger och kollar igenom hela säsong 1,

fan vad man skrattar hela tiden!   

Nu är älsklingen i duschen, sen bär det av till Ikea,

som jag har längtat!

Och snart kan vi flytta in i sovrummet igen, så fort lukten

av färg är borta, åhhh så myselipys! Kommer kännas som ett nytt rum!



Av emma olofsson - 5 mars 2011 12:40


Lovade för längesen att jag skulle göra en Bucket List,

för er som inte vet vad det är så kan jag berätta det!

Det är en lista på saker man vill ha uppnått i livet.


Här kommer min Bucket List!


  • Gifta mig (men Jonatan såklart
  • Bli världens bästa mamma och fru
  • Äga en Chanel väska
  • Resa runt i Afrika
  • Hoppa fallskärm
  • Resa runt i USA
  • Ha minst en miljon på kontot
  • Anordna ett välgörenhetsprojekt
  • Åka helikopter
  • Resa med Jonatan och bebis i flera månader
  • Ta körkort (tar det nu i sommar blink, blink)

Fortsätter på den senare! Har gjort en kategori som jag döpt till Bucket List, där jag kommer fylla på med nya mål och önskningar!


Detta för att det här är något väldigt viktigt! Jag tycker alla borde göra en sådan!


Seså, gör nu en Bucket List!

Av emma olofsson - 5 mars 2011 11:44


Det finns en person som ibland tänker precis som jag!

Det är min syster Susanne, hon slår huvudet på spiken

och säger/tycker vissa saker så det låter som det kommer från mig!


Här är ett exempel, hon kommenterade på mitt tidigare inlägg

"SMUTSIGT OCH ÄCKLIGT"

(om grannen som lagt sin skitiga tvätt i maskinen

på min tid, så jag fick ta ut den, den var torr, vilket betyder att den var skitig

och inte tvättad= bläääää)


Ok, här är hennes kommentar:


"usch vilken märklig granne varför gör man så är man inte rädd om sina kläder? o dessutom skitiga om man ändå gör sig besväret att samla ihop smutstvätt, gå ner i tvättstugan och lägga in skiten i maskinen varför då inte trycka på knappen så skiten blir rent? det ger en känsla av ... skit..."


Hahahaa så klockrent, det ger verkligen en känska av skit!


Nu ska jag sätta igång här hemma, ska diska och dammsuga innan

IKEA!   

Av emma olofsson - 5 mars 2011 09:47


Whheeeeeeey it´s my fucking lucky day!!!!!

Försökte somna om imorse men råkade istället väcka Jonatan

och då vill jag ju inte somna om! Idag ska vi göra något som jag

velat göra jättelänge, nämligen att åka till IKEA!    yeeeey!

Vi ska kolla på ny madrass till sängen, skötbordsgrejer till bebis,

nytt spjälsängsskydd, ny lampa till sovrummet och massa mer!

Fast nu mina vänner ska jag försöka sova en timme eller två,

vill vara pigg sen!

Av emma olofsson - 5 mars 2011 07:39


Bläää hatar att gå upp såhär tidigt för att ha tvättstuga och så

möts man av att någon värdelös skitgranne har sin tvätt i maskinen.

Det har hänt flera gånger, idag så hade personen inte satt på maskinen

utan bara lät sin skitiga tvätt ligga där.. Ibland har någon nonchalant

idiot till och med satt på en maskin på min tvättid.

Blää hatatratt nudda andras tvätt, känns som smutsigt och äckligt!

Men var tvungen att göra det eftersom jag MÅSTE tvätta...


Jaja, nu ska jag försöka sova en timme tills tvätten är färdig,

har varit vaken större delen av natten, vill vara pigg idag, det är

ju lördag liksom!   

Presentation


Mitt knasiga, härliga, kärleksfulla liv får ni ta del av!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards