emmalovesjonatan

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av emma olofsson - 7 mars 2011 23:46


Har varit hemma hos min mamma hela kvällen, hon bjöd

på grillat!! Det ni!!   


Ska nu gå och sova alldeles strax, är faktiskt ovanligt pigg

för att vara jag för tillfället, men måste vara lojal mot min

arbetande Jonatan, därför går jag också och lägger mig nu!


Jag såg att min underbara Jessica var sugen på att dra igång ett

välgörenhetsprojekt tillsammans med mig!   

Är det någon mer som vill joina oss?


Puss&kram

Av emma olofsson - 7 mars 2011 17:21


Gick och vilade ett tag, känner mig som en ny människa!

Förresten, min locka-håret-variant gick åt helvete!

Ser ut som en vanlig rakhårig person nu, jahapp 20-30 minuter

åt helskotta!     

Jajaa skam den som ger sig, vill hitta någon metod som gör att

lockarna håller i sig, gärna flera dagar!


Snälla ge mig tips!

Av emma olofsson - 7 mars 2011 15:31


Hemma från stan nu! Efter jag träffade läkaren så mötte jag upp

Vanessa i stan, gick runt och tittade lite i stan, var bl.a på

H.M HOME för första gången, liten affär...

Sen till NK, tittade på Gant kuddarna jag tänkte köpa med dom

var fel nyans av blå, hade för mig att dom var ljusare.. well well..

Är sjukt trött nu, måste sova några timmar känns det som.

Men vi hörs sen underbara ni!


Kommentera gärna vad ni vill att jag ska skriva om!

Vad som helst! I Promise!   

Lovar att svara på allt! Ni kan vara anonyma om ni vill!

Av emma olofsson - 7 mars 2011 12:04


Har stått och lockat håret nu på morgonen, har ett litet projekt

Jag har prövat ett nytt locka-håret-sätt, får se om lockarna

håller, tycker det är såååå segt när man stått och ordnat och

lockat en hel evighet och sen så försvinner lockarna vid första

vindpust! Så återkommer hur lockarna klarat sig om ett tag,

ska nu till Gamla Stan en snabbis och träffa min läkare som

ska gå i pension, alltså ingen date hahahaaaa utan jag ska till

mottagningen!


Ciao bitches

Av emma olofsson - 7 mars 2011 10:00


Shiiiiet vad jag har sovit gott inatt! Var tvungen att tvinga mig upp

vid halv tio, hade kunnat sova hela dagen tror jag!

Älskar mitt nya rum, eller ja vårt nya rum!   


Vet ni, det hände en hemsk sak igår, en grej som bara inte får hända...

Ni vet att jag älskar mina fiskar, eller ja, egentligen allt som är levande!

Nu var det så att det låg en fisk bakom pumpen och var död, en liten

neontetra var det, jag sa till Jonatan att ta bort den.

Han tar upp den lilla livlösa kroppen med hoven och har en begravning vid toan, och precis när han ska spola ner den så helt plötsligt börjar den simma...

VAD FAAAAAAAAAAAAAAAN ASSÅ!

Varför kunde den inte sprattlat när han tog upp den? Sov den bara? Var den sjuk? Låg den i koma och plötsligt vaknade?

Jättesuck faktiskt! Vad tror fiskarna vi har för motto nu?


Sover du så dör du? Stackars lilla fisk, jag saknar dig!   



Presentation


Mitt knasiga, härliga, kärleksfulla liv får ni ta del av!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards