emmalovesjonatan

Alla inlägg den 26 mars 2011

Av emma olofsson - 26 mars 2011 19:29


Herrejösses vilken drama, jag står som den bull-mamma jag är och bakar vaniljbullar, jag ber Jonatan sätta på ugnen, helt plötsligt så brinner det i hela ugnen, kanske bör tillägga att vi har en gammalgasspis från Dakefejden....     (ska få en ny spis av värden närsom!!) Så här står jag nu med två plåtar ogräddade bullar, har som tur är gulliga grannar, Jonatan ska strax gå in till närmsta granne och sätta in godbitarna i ugnen, SMASK!

ÄLSKAR VANILJBULLAR & DRICKA MILKIE TILL!   


Idag gick vi på en promenad med vagnen för första gången, snacka

om mysigt, så himla efterlängtat, har stått och tittat på vagnen

nu i flera veckor och äntligen har jag en liten Romeo att lägga där i.   


Älskar livet!

Av emma olofsson - 26 mars 2011 09:08


Har fått lite önskningar att jag ska skriva om min förlossning,

det gör jag så gärna, men vill att ni ska veta att den inte gick som

den var tänkt och att jag blev rätt sjuk.


Så ni som vill läsa om en härlig och lättsam förlossning ska nog inte

söka tröst i min, fast slutet gott! Jag menar jag skulle genomgå samma

sak miljoner gånger om för min son, kärleken till han är obeskrivlig och

gränslös!


  

En liten Romeo som blir påklädd av världens bästa pappa! PÅ RIKTIGT BÄSTA!

Presentation


Mitt knasiga, härliga, kärleksfulla liv får ni ta del av!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards