emmalovesjonatan

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av emma olofsson - 15 mars 2011 22:00


Vet ni en sak, jag är beräknad att föda nästnästa tisdag,

och vad är det som går då klockan 21.00?


  


Wellwell hahahaaa tur att det finns kanal5play, men det jävligaste

är att jag flera gånger förut kollat på Desperate Housewives på kanal5play

och det kostar 19 kronor/avsnitt, jag betalade alla dom avsnittet via

Jonatans telefon (hehe) det är bara det att han har varit tvungen att betala samma räkning flera gånger, hahahaaa så det har liksom blivit något fel.




Av emma olofsson - 15 mars 2011 20:15


Tänkte dela med mig av ett litet tips till er godisgrisar, jag är en sån där

riktig godisråtta som kan äta allt med socker hela dagarna, men som ni vet

så är det varken bra för vikt, hälsa och tänder.

Så här får ni ett nyttigare tips, som är gott på riktigt, inget blaj!


Fryst, tärnad mango, finns i de flesta frysdiskar! Yummie!  

Av emma olofsson - 15 mars 2011 16:52


  


Snuskisar, nu tänkte ni säkert på något annat!

Men det jag menar är:

spelar det någon roll hur breda höfter man har, hur stor kropp man har liksom

när man ska föda barn naturligt?

Alltså kan det vara svårare för man är liten och smal?


Vi säger att en tjej med breda höfter och allmänt stor och en liten tjej

utan några höfter ska föda barn på 4 kilo, kan det spela någon roll?

Av emma olofsson - 15 mars 2011 15:53


Så nu har jag sovit och vilat en massa idag, känner mig rätt pigg

för tillfället, hur ska jag göra av med den energin må tro?

Har en mysig italienare som sover i soffan, ska nog krypa ner och gosa

med han, han somnade direkt när han kom hem från jobbet, gulle!   


Har förresten fått någon äppel nojja, äter helt sjukt mycket äpplen,

det kan väl inte vara bra? Äter typ 4 på raken, vad hände liksom?


Om jag nu under graviditeten fått någon som helst cravings, så måste

det vara frukt i all oändlighet och sen en jävla massa mars, shit vad många mars

jag har ätit.. Åhhh jobbigt, nu blev jag sugen på det också..



Av emma olofsson - 15 mars 2011 10:15


Idag är en sån där vacker dag, en sån som kan få folk att bli förkylda   

Alla blir glada så fort solen kommer fram och slänger av sig vinterkläderna

och på med vårjackor och lätta skor, det är såååå värt att bli förkyld för sånt!


Fast själv håller jag mig inne idag, har blivit förkyld och är helt slut, städar och

tvättar lite i reklampauserna på tv... sådär gör jag alltid när jag är omotiverad, att så fort det blit reklam så kör jag något städrace och så fort programmet börjar igen så lägger jag mig på soffan hahaa kan låta lite stressigt, men funkar för mig.   


Sov rätt dåligt inatt, hade sammandragningar så det räckte och blev över, fast egentligen gör det mig ingenting eftersom jag då tänker att förlossnngen är nära.

Konstigt att det bara handlar om dagar nu tills jag blir mamma, overkligt men underbart.    


Näe nu ska jag göra lite nytta, sen hörs vi igen!


Presentation


Mitt knasiga, härliga, kärleksfulla liv får ni ta del av!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards