emmalovesjonatan

Alla inlägg den 27 mars 2011

Av emma olofsson - 27 mars 2011 20:51


Nu har Jonatan varit borta hela dagen och kvällen, dags att komma

hem nu tycker jag! Saknar han så himla mycket när han är ute och

springer, han har säkert fått 10 mms på mig och Romeo under dagen hahaa...


 

Dom här två är det bästa jag har, dom vackraste och mest

underbara människorna i hela världen, är så lyckligt lottad   

Av emma olofsson - 27 mars 2011 19:27


Sitter och tittar på min underbara son hela tiden, det kan gå timmar,

han är så otroligt fin, så vacker och underbar.

Har aldrig sett något finare i hela mitt liv, förutom Jonatan då,

dom delar första finhets-plats!


Jag trodde att all min kärlek och fokus skulle hamna hos min son

när han föddes, som man hört att många "försummar" sina pojkvänner.

Tvärtom i vårt förhållande, vi har kommit varandra närmre och

pussas och kramas hela tiden, älskar min familj   


Av emma olofsson - 27 mars 2011 18:37


Enligt mig är Jonatan perfekt på alla sätt, ja nästan alla sätt, han

gör en grej som gör mig heeeeelt galen, en sak som varit grunden

till många irritationstillfällen... han kan inte sluta snurra mitt

hår mellan sina fingrar, han snurrar & snurrar det blir en såååå

irriterande känsla på huvudet, ibland så fastnar han också, trasslar

liksom in sig, då gör det stört ont att få bort hans fingrar.


Ja annars är han helt perfekt, bättre kan man inte bli!


Men nu till ett eventuellt problem, Romeo la märke till mitt hår idag

och har börjat ta tag i det, snälla säg inte att även han kommer

få denna "snurrra-håret-nojja"..


Vad tror ni? Kan man ärva sånt?

Av emma olofsson - 27 mars 2011 16:15


Har fått någon godisnojja sen förlossningen, tänker på godis

hela tiden, någon som känner igen detta?

Känns ju sådär att trycka i sig massa godis varje dag då jag ammar..

Så jag försöker låta bli...

Av emma olofsson - 27 mars 2011 13:24


Tittar på "en unge i minuten" på kanal 4, är ruggigt imponerad av dessa

kvinnor som ligger där, jag har inte skrivit om min förlossning ännu

och anledningen till det är att det blir väldigt mycket text och kommer

att ta sin lilla tid, men det jag kan dela av mig nu av är att jag låg

inte tyst och snällt som dessa kvinnor i "en unge i minuten" jag skrek,

grät, vaggade, svor, sparkade... tänk om jag hade varit med i detta program..


Presentation


Mitt knasiga, härliga, kärleksfulla liv får ni ta del av!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards