emmalovesjonatan

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av emma olofsson - 23 mars 2011 21:54


Helt sjukt vad smal jag känner mig hela tiden, så fort jag går

förbi spegeln så häpnar jag över hur smal jag är, haahahaaaa

Och nu ska ni veta att jag egentligen har ca 8 kilo att gå ner till min

ursprungsvikt, så jag är egentligen inte så smal EGENTLIGEN men

jag känner mig ruggigt smal, på gränsen till mager hahahaahaa


Säger det till Jonatan hela tiden, typ


"shit vad smal jag ääääär"


"guuud jag måste äta upp mig"


"allt sitter löst"


hahahahaaaa har blivit så van med magen och inte riktigt hunnit fatta

vad som hänt, men ska som sagt gå ner dom sista kilorna,

det är ju faktiskt bara jag som tycker att jag är sååå smal, hahaha

Av emma olofsson - 23 mars 2011 19:16

Hej på er, Emmas söta läsare!

Maria här, lillesyrran. Världens stoltaste moster. Åh, vänta bara tills ni får se bilder på den lilla ängeln, han är så himla fin. Romeo. Man ser verkligen att han är Emma och Jonatans son, man kan liksom inte sluta kolla på honom. Så det gjorde dom bra ;) hahah.


Vet inte riktigt vad jag ska skriva, gästbloggning är inte min grej. Så ska inte sitta o skriva massa osammanhängande saker, så ska nog sluta nu hahah. Fortsätt läsa Emmas blogg, för den är sjukt bra, eller hur? Och snart kommer ni få läsa om lilla Romeo. Åh!

PUSS PÅ ER!
/maria

Av emma olofsson - 23 mars 2011 10:47


God morgon alla!


Jag och min lilla familj vaknade vid 10.00, känns som en bra tid   

Min duktiga lilla bebis sover än så länge väldigt bra, måste till och med

väcka honom när han ska ammas hihii

Nu ligger han i sängen och gosar med sin pappa, måste säga att Jonatan

är helt fantastiskt, han tar papparollen något så otroligt bra!

Under BB-tiden så tog han hand om Romeo mestadels då jag var lite sjuk,

men mer till det sen,


Förlossningshistorien kommer senare.


Puss&kram

Presentation


Mitt knasiga, härliga, kärleksfulla liv får ni ta del av!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards