emmalovesjonatan

Alla inlägg den 25 mars 2011

Av emma olofsson - 25 mars 2011 14:54


Nu har det gått exakt en vecka sen min lilla bebis kom till sin mamma,

han fyller alltså sju dagar idag, hur gulligt är inte det?

Magbilderna jag visade er under graviditeten var ju rätt populära

så då lovade jag ju er att ni skulle få se min mage efter jag fött

vecka för vecka...


Men såhär såg den ut den dagn vattnet gick:

 


Såhär ser den ut idag- sju dagar senare:


 


Som ni ser är det fortfarande en liten bulle men trodde inte

att magen skulle försvinna såhär fort, hoppas det fortsätter

i samma takt, då är jag fit for fight beach 2011!   


Bjuder på en bild från idag när min lilla älskling för första gången

ligger i bilbarnstolen:


 


Min älskling, overallen är alldeles för stor även fast den är pytteliten..



Vi var på läkarbesök idag hos Specialmödravården.


 


Min älskade Jonatan och vår älskade Romeo     

Av emma olofsson - 25 mars 2011 13:27


Hej alla fina, nyss hemkommen från en biltur, Romeo var så

söt i sin björnoverall när han satt där i bilstolen, vill ni se foton?


Inatt gjorde Romeo något roligt, jag började garva för mig själv.

Först så vaknade han och ville ha tutte, jag ammade han, sen

bytte jag hans blöja, han ville efter det ha mer tutte så då ammade

jag han igen. Trodde sen när han släppt tutten att han var färdig, lutade

mig över han för att klappa på Jonatan som låg och sov på andra sidan av Romeo, Romeo var då snabb som attan att hugga tag i mitt bröst och började suga stenhårt. Han låg alltså på rygg och nästan hoppade på min tutte och sög sig fast när jag bara lutade mig över han, förstår ni?, Mammas lilla plutt.



Lovade er magbilderna igår men vi fick besök utav Jack och Janna så det blev inget datasittandes, kommer strax istället.


Puss&kram


Presentation


Mitt knasiga, härliga, kärleksfulla liv får ni ta del av!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards