emmalovesjonatan

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av emma olofsson - 6 mars 2011 22:17


Alltså det är grymt mysigt i vårat sovrum nu!

Tråkigt att älsklingen ska ska jobba imorgon, hade gärna

legat kvar i sängen med han hela dagen och kolla Solsidan

i vårt fina vita sovrum!

Lägger upp före och efter-bilder sen, vill bara fixa lite

detaljer först!


Vägde mig idag, utan kläder och massa mat och så i kroppen

så väger jag 67 kilo, det betyder att jag gått upp ca 15 kilo   


hahaaa är faktiskt glad över det, det verkar normalt och det är

allt jag bryr mig om just nu!


Längtar tills mitt och Jonatans lilla kärleksbarn kommer!

Av emma olofsson - 6 mars 2011 18:27


Jonatan är mästare på att man inte ska känna sig dum om man råkat

göra något, sagt något olämpligt, gjort något man skäms över, nja vad som helst.


I det här fallet så handlade det om att jag höll på att skämmas ihjäl för att jag

råkade ta sönder hans favorit "whiskey glas", som i själva verket egentligen

var en värmeljushållare..


Han trodde det var ett whiskey glas ända tills jag sa till han att man egentligen ska ha värmeljus i, fast det såg lite ut som ett whiseyglas i för sig..

jaja skit samma, han älskade iallafall att dricka whiskey ur detta "glas",

tror till och med att han ärvt det från någon...


Jag råkade iallafall diska sönder denna, kände att "va faaaan, just den han gillar"

Jonatan brukar nämligen inte vanligtvis "gilla" något särskilt porslin eller så, så det var lite extra ångest med detta "glas".


Så erkände jag det för han direkt när han kom hem och så bad jag jättemycket om ursäkt! Han sa direkt att:

"det är lugnt älskling!"


Sen efter några dagar så sa jag igen att:

 "fan att det var just ditt favvo glas jag pajade"

 

Då sa han: "Men älskling, det var lika bra att det gick sönder, för tänk om grabbarna skulle varit här och sett mig dricka ur en jävla värmeljushållare." 

 

Och sen så log han sitt fina leénde, ni som känner Jonatan vet att när han ler sitt stora fina leénde så glittar det till i hans fina bruna ögon!

Hur kan man låta bli att älska någon som han!   

Av emma olofsson - 6 mars 2011 13:15


Jag har haft den bästa natten nu på njaaa kanske 30 veckor,

har ju sovit riktigt dåligt sen början av graviditeten av olika

anledningar, men nu imorse så vaknade jag klockan 10.00

och har bara varit uppe en endaste gång inatt!

Känner mig grymt utvilad och så jävla glad idag!

Är så glad så jag har på mig en tröja där det står "fria kramar"

så hit med er om ni vill kramas!   

Idag flyttar vi in i vårt grymma sovrum, allt känns så bra!

Vi måste bara shoppa lite mer grejer typ ny taklampa, nya läslampor

och nya kuddar så det passar med nya inredningen, tänkte köra

vitt och babyblått därinne med mörka möbler.. NIIICE!


Nu ska jag skura golv och vara lite mer behjälplig!


Puss&kram

Presentation


Mitt knasiga, härliga, kärleksfulla liv får ni ta del av!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards