emmalovesjonatan

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av emma olofsson - 2 februari 2012 21:11


Nu kommer det roliga/märkliga/ovanliga bekännelser från mina läsare, dom har delat med sig av sina egenheter!


Läs och ha det så kul!  


 

 Bim, hennes blogg hittar du HÄR! 

"Jag sover alltid på vänster sida, längst ut i sängen, annars kan jag inte sova."



 Josefine, hennes blogg hittar du HÄR!

"Jag gör knipövningar varje dag."



 Niklas, hans blogg hittar du HÄR!

"Jag tycker tjejfötter är sjukt sexiga!! Inte alla men många av dom! Gillar att suga på en tjejs tår."



 Vivi, hennes blogg hittar du HÄR!

"Jag har en förmåga att kunna prata om allt och tänker kanske inte alltid på att vissa är lite mer finkänsliga än vad jag är. Jag har flera gånger på jobbet kunnat orsaka en pinsam tystnad vid matsalsbordet."



  

Känner ni igen er kära läsare? Har ni någon liknande egenhet? Eller någon annan som ni vill dela med er av?? Alla har vi nåra egenheter, det är det som gör en människa så unik och charmig, kan dela med mig av några egenheter jag har, men det blir i nästa inlägg, ni vet att jag gör lite märkliga saker... ja ni får se!

 


 

 

Av emma olofsson - 2 februari 2012 19:08


Jag är så himla glaaaaaaaad!

Romeo har sagt nästan mamma i ungefär en månad, eller ja liknande, typ maaaaa, hahahaa

Nu ikväll så har han skrikit maaaammaaaaa maaaammaaaaa varje gång han varit ledsen, åhh så himla sött, älskar min lilla!

Visst det vore såklart kul om han sa mamma i något annat sammanhang också,   men ett mamma är alltid ett mamma!


Är så stolt över att vara just hans mamma, min perfekta lilla bebis!


Nu står Jonatan och steker på entrecote i köket som vi ska äta till en riktigt god sallad, det går bra nu! haha skojar lite med er.


Hörde en riktigt rolig sak idag av tjejen som jag var och fikade med, hon undrade om jag någonsin tänkt på att bebisar inte når sina händer över huvudet, medans vi når dom långt över huvudet, så nu kan man ju spekulera vilt kring detta!


Har bebisar för korta armar? För stora huvuden?

Eller har vi för långa armar? tänk om meningen egentligen är att vi inte ska kunna nå den andra handen över huvudet, fick den vuxna människan egentligen för litet huvud? haahaaaa

Ta nu era händer och korsa dom över huvudet... Fattar ni?

Av emma olofsson - 2 februari 2012 17:46




Så är det massa bilder på mig! Hahahahahaaaa......


           

     

Av emma olofsson - 2 februari 2012 16:08


På vägen hem idag från BVC och fika med en kompis så fick jag världens hostattack! Kändes som att jag skulle kissa på mig när jag stod där och hostade, gjorde tack och lov inte det!  

Kom då att tänka på en sak, TJEJER, gör ni era knipövningar? Hahaha konstig fråga kanske, men tydligen är det

så att man måste göra det oavsett om man fött barn eller inte, kan annars bli en sån som kissar på sig när man blir äldre. Kan man hoppa över det är ju det great! Eller?

Hahaha jag måste verkligen sätta igång om jag ska hålla på att hosta sådär...   hahahaaa 

har typ aldrig gjort en övning, kanske är dags att sätta igång? Eller är det en myt? Jag tänker iallafall inte bli en kissis!  

Av emma olofsson - 2 februari 2012 12:07


Åhhhhhhhhhhhh, jag som stått och lockat och gjort mig jättefin i håret,

så snöar det på detta vis, förmodligen blir jag tvungen att ta på mig luvan samt bära ett barn som inte behagar att sitta kvar i vagnen, kommer se ut som en slashasa när jag kommer fram.  

Haha vad ytlig jag låter, men ja, ibland får man lov att vara det, cant´t be a slashasa 4-ever.. 

Efter BVC besöket ska jag möta upp en tjej från mammagruppen och ta en fika, blir mysigt!


Kom ihåg att dela med er av en bekännelse/egenhet, lägger upp ikväll igen!

Idag får ni lite mer tid på er än igår!


Puss&kram från en tjej som ännu är aaaaaasfin i håret!   

Av emma olofsson - 2 februari 2012 09:50


Om man försöker logga in med "Riesen" som användarnamn flera gånger och inte fattar varför datorn inte låses upp, vad säger det om en då?  


   

Bild från google! 


Det har ramlat in fler bekännelser! Så ikväll klockan 21.30 så lägger jag upp alla läsares bekännelser! Skriv din också som en kommentar så publicerar jag det!

Samt länkar till din blogg i inlägget!


Kram

Av emma olofsson - 2 februari 2012 07:35


Idag blir en sån där perfekt dag, det känner jag på mig, en sån där dag där jag har ett flyt hela dagen!

Började med att Romeo vaknade klockan 07.00, precis i lagom tid till att följa med mig ner till tvättstugan!

Och nu sitter min lilla son aoch skrattar för sig själv i sin stol vid matbordet, samtidigt som jag ordnar lite frukost, man kan inte bli annat än glad då! Sen kommer han sova sin förmiddagsvila så ja kan göra mig iordning i lugn och ro och därefter ska vi till BVC och prata sömn, jag vill att Romeo ska börja somna själv i sin säng nu , så vi ska tillsammans komma på en plan till hur vi ska gå till väga. Ska bli sååååååå skönt att slippa bära omkring på han och vyssja o dona..


Åhh nu sitter han och säger paaaappaaaaaa, han är en riktig pappagris fast samtidigt en mammagris, en både och gris kanske?


Hörs strax igen, ska mata min lilla prins nu.

Presentation


Mitt knasiga, härliga, kärleksfulla liv får ni ta del av!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards