emmalovesjonatan

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av emma olofsson - 13 februari 2012 21:28


Nu går jag och lägger mig bredvid min lilla älskling, inte för att jag är särskilt trött egentligen utan mest för att jag har bebisgosabstinent!

 
Av emma olofsson - 13 februari 2012 20:51


Trodde inte att jag skulle få visa det här för er bloggen, för Jonatan är en rätt hemlig av sig...

Såååååå nu får jag äntligen visa er detta! Titta vad han kom hem med häromdagen!  


   


Jag hade ingen aning om att han skulle göra denna, Jonatan min älskling!   

Av emma olofsson - 13 februari 2012 16:05

Är så stolt! Tror nog att jag tillhör den där kategorin för lite "småfjantiga mammor", jag är så himla stolt över Romeo vad han än gör. Är en sån mamma som står och hejar när han typ bara sitter och leker med något, hahahaaa.

Tack och lov har Romeo en sån himla underbar personlighet, det tycker väl alla mammor, men Romeo har verkligen det.. Han är så kärleksfull mot sina kompisar, pussar och kramar mer än gärna på dom och detta väldigt ofta!

Ser han en gullig tjej så "krypspringer" han fram till henne och pussar henne på munnen, och om hon vänder på huuvudet så följer han efter med sitt huvud, haha han ska liksom pussas!

När han vaknar på natten och vill komma till mammas och pappas säng så brukar han kramas med mig först och sen när han ä färdig så kramar han och pussar på Jonatan och där brukar han alltid somna. Förstår ni att man är trollbunden?

Han har väldigt lätt till skratt, och ett oerhört smittande skratt, och något som är så himla sött är att han brukar asgarva samtidigt som han kryper, som att det kittlas i magen eller nåt? Eller när han gör något skoj och han märker att han får någon att skratta, då gör han samma sak om och om igen samtidigt som han själv skrattar, min vackra son!

 

     

Av emma olofsson - 13 februari 2012 12:05

 


Bilder tagna i lördags vid 02.30, tänkte lägga upp det på en gång, typ "här har ni en astrött tjej som ska gå & sova"

Men Jonatan skickade mig i säng, haha så jag fick inte. Buhuuuu


Nu ska vi bege oss till öppnaförskolan jag och min son.


Hörs sen, puss

Av emma olofsson - 13 februari 2012 09:58


Romeo har en gåstol, en gåvagn, ja han har det mesta! Typiskt första-barn-scenario, lite smått bortskämd.

Men ju äldre han blir så upptäckter jag att barn behöver inga leksaker, nja jo det är klart dom gör men inte så mycket som dom faktist har. Barn har ju den fantastiska egenheten att kunna leka med vilken "tråkig" sak som helst, som här, han har askul när han går runt med denna. Han gjorde det till och från hela morgonen!

 
Av emma olofsson - 13 februari 2012 08:32


Jag har en ny kategori här på bloggen som heter "videosnuttar", där kommer alla filmklipp härdanefter

att finnas. Tänkte lägga upp mer sånt, det gillar ni va? Har nyss filmat min lilla busunge som hittar på lite tokigheter...

Kommer upp en ett litet tag. Tänkte försöka natta prinsen nu så mamman får lite lugn och ro.  

Måste sen rota i garderoben om jag hittar något dugligt som jag kan ha på mig på onsdag när jag och Jonatan ska gå ut och äta, känns riktigt pirrigt, jag menar, vi har inte varit själva sen Romeo föddes, nja iallafall inte gått ut.

Vad ska vi prata om? Nej jag skoja, sånt tråkigt förhållande har inte vi, vi är snarare ALDRIG tysta, haha.

Kan tyvärr inte berätta vart vi ska någonstans, för det är nämligen en överraskning, jag ska bjuda ut min kille!

Har iallafall bokat bord på ett ställe som verkar riktigt schysst..   

Av emma olofsson - 13 februari 2012 07:24


Måndag- Tänkte gå förbi öppna förskolan en sväng, annars tänkte jag att vi ska ta det lugnt och vara hemma.


Tisdag- No plans! Förutom på kvällen då!   ALLA   DAG!   

Onsdag- Jonatans födelsedag!!!!Vi ska gå ut och äta för första gången själva sen Romeo kom!  

  

Torsdag- Förmodligen träffa mammagruppen på dan!


Fredag- Inga planer vad jag vet, någon som vill bjuda hem oss på middag?   


Lördag- Romeos 11 månaders-dag! Måste firas! Det är ju hans sista "månaders dag" sen fyller han ju 1 helt år!


Söndag- Familjemysdag! Dón´t call me! hehe

Presentation


Mitt knasiga, härliga, kärleksfulla liv får ni ta del av!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards