emmalovesjonatan

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av emma olofsson - 23 februari 2012 11:48

 En liten kunglighet är född! En liten tjej! Vad tycker ni om det? Om man går efter facebook så är det lite hälften

hälften... eller nja ca 30% verkar "inte bry sig" dom andra 70% verkar tycka det är en viktig händelse, vad tycker jag då?


Att det är sjukt jävla viktigt såklart! Det är en ny liten kunglighet som fötts! Blir faktiskt lite fundersam över de där människorna som resonerar "vadå, det var ingen som skrevs när mitt barn föddes" "odemokratiskt" "vem bryr sig, kungafamiljen är ändå bara skit OSV, lägg ner säger jag bara till er!!!!


Nej, det stod inte om ditt barn i tidningen såvida inte du la in en liten futtig annons om att ditt barn kommit till världen, men är det barn en kunglighet? Såhär är det gott folk, dom flesta av oss är vanliga medel svenssons, vissa är kungliga, det är väl inte svårt att förstå? Jag tycker kungafamiljen får alldeles för lite respekt, pajkastning, böcker skrivs och så vidare. Sluta var så avundsjuka!


Om man t.ex i Thailand skulle beté sig på detta vis mot kungafamiljen skulle man få fängelse, men här kan man kasta en tårta i ansiktet på kungen... Sen kan man ju diskutera detta i evigheter, vad dom gör/inte gör.

Men oavsett så är dom kungliga, gilla läget.



Så välkommen till världen lilla prinsessan!

Presentation


Mitt knasiga, härliga, kärleksfulla liv får ni ta del av!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards