emmalovesjonatan

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av emma olofsson - 6 februari 2012 21:28

Åhhh... Romeo somnade jättesnabbt förut, på typ 2 minuter, sen vaknar han och kan inte somna om.... Så vet inte riktigt när jag kan skriva inläggen jag lovade. Jonatan har en jätteledsen mammagris i sovrummet. Måste gå dit och ta över, hoppas han somnar om snabbt! :)Såna fall hörs vi snart igen. Puss på er

Av emma olofsson - 6 februari 2012 19:14

                 

  Det här barnet är magiskt!    

 
Av emma olofsson - 6 februari 2012 17:58

Eftersom bilder säger mer än ord så låter jag dom tala för sig själv!  


                   

  Hur söt kan man vara?


Återkommer med tro det eller ej, fler bilder om ett tag, plus allt jag lovade er tidigare, men först måste jag natta prinsen.   

Av emma olofsson - 6 februari 2012 12:10


Kom på att jag glömt bort vissa saker, jag har ju lovat er att berätta vad det är vi gör som gör Romeo så ledsen flera gånger om dagen, och jag har helt glömt bort fortsättningen av årsresumén, ni måste påminna mig, jag är lite virrig.

Jag kommer inte ens ihåg vilken månad det var jag resumerade sist, någon som vet? Jag skriver om allt detta ikväll plus ett inlägg om amning, jag är förvirrad, ni är förvirrade, vi reder ut det, hehe nejdå, men jag vill reda ut ett par saker så kan alla sluta undra om detta! Börjar bli lite irriterande...( haha nej inte ens det.)  

Jag och Romeo har en riktigt mysig inne-dag idag, jag har småstädat lite, tänkte storstäda men har en prins som helst inte vill sova utan sin mamma på dagarna ibland, och det är ju svårt att mys-sova-med-bebis samtidigt som man storstädar!    Så vi har roat oss med att leka en massa, jag har tagit massa bilder på honom, vill ni se? Jag har äntligen tömt kameran på bilder, så häranefter så ska ni få fina kamerabilder och inte bara mobilbilder, låter det bra gullgrisar? Nu tänkte jag försöka göra lite babyköttbullar och vuxenköttbullar, det är lagom lätt när man har en Romeo som står och drar i ens byxor, pyjamasbyxor kan jag inte ha numera för dom drar han ner när han hänger/slänger/drar.. hahahaaa min buskorv!   Jag tänkte även börja med en "veckans planering" här på bloggen så ni vet vad jag gör om dagarna samt när jag har mina luckor, haha oj så populär!


MÅNDAG- Hemma med bebis och städar och gör tråksaker, Romeos farmor kommer sen.


TISDAG- Hade en dejt men det blev en lucka! Måste tvätta lite men det är allt! Öppna förskolan någon?


Onsdag- Träffa Janna och Jolie, (Jolie är Romeos kusin).


Torsdag- Träffa mammagruppen I guess, eller vad säger mammorna?


Fredag-  En riktigt efterlängtad dejt! Ska träffa en gammal tjejkompis och hennes ljuvliga son.


Lördag- Moster, morbror, kusin vitamin med pojkvän kommer hit.


Söndag- Vill bara gosa med Jonatan och Romeo denna dag, så UPPTAGEN! haha

Av emma olofsson - 6 februari 2012 08:17


Alltså herregud vilken envis son jag har!!! Han ska ha min dator till vilket pris som helst, jag är mycket bestämd när det gäller min dator samt telefon att dom är AJAJ! och NEJ! Men han struntar i det, han börjar gråta och tar till fighten till en ännu allvarligare nivå. Han ska fingra, slå, rycka, dra, ja allt ska han göra på min lilla dator.

hahaha skitunge. Tur att han är så söt!

Idag ska vi städa här hemma, kanske ta en sväng till öppna förskolan. Måste ta min lilla son nu som är heeeeelt knäckt för att han inte får ha min dator, stackars barn...   

Presentation


Mitt knasiga, härliga, kärleksfulla liv får ni ta del av!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards