emmalovesjonatan

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av emma olofsson - 14 februari 2012 20:53


Nu måste jag sluta tycka synd om mig själv, det vart inte mer geléhjärtan för det! fan!!!

Tänkte ta min deprimerade rumpa och gå och göra mig iordning, ja sån dag är det! En sån dag där jag känner att

det enda som fungerar är att gå och lägga mig! Var ju faktiskt uppe halva natten med Romeo plus att jag har dom där dumma kristallerna i huvudet.. HÄR kan ni läsa om Kristallsjukan, låter vackert men är mer som en påse bajs.

Fast någon som fått mig grymt glad idag är såklart min Romeo, han börjar bli så stor! Han säger "BA" och pekar på fruktskålen, han säger "MA" och pekar på sin mat, han skriker "mamma" när hans pappa borstar tänderna på honom, han skriker "pappa" när hans mamma borstar tänderna på honom. hahaahaa gullo!

Han tränar och tränar för att han bara vill kunna springa, han står upp och tar typ 2 steg och ramlar sen, älsklingen!


Han vill iallafall önska er en riktigt fina alla   dag, (hans mamma är för tjurig för det)


        


Om ni undrar vem Tuvis är så får ni faktiskt fråga!


Puss och godnatt alla-som-fick-en-sån-där-asmysig-alla-hjärtans-dag!

Av emma olofsson - 14 februari 2012 19:01


Har haft en riktig skit-dag, nu blir en del av er glada va? Som tycker jag kan vara för "klämkäck".

Eller ja alltså jag och Romeo har haft en kanondag! Varit ute, gungat, lekt, tittat på saker, busat, skrattat!

Men jag är lite deppig för att jag ÄLSKAR den här dagen! Tycker den är riktigt viktig, tycker folk som säger

"sån patetisk dag, man kan väl visa kärlek alla dagar på året", det är ju mestadels singlar som säger, skäms på er!

Inte smutskasta andras lyckliga dag! Såklart visar man kärlek även andra dagar, men det är faktiskt mysigt med traditioner och lite kärleksfjanteri, för tro mig, vi som gillar alla   dag är inte känslodöda de andra dagarna på året.

Det är som påsk, är det töntigt med påskägg? Äta påskmat? Ähhh gå och lägg er eller håll era åsikter för er själva.

Hahaaaa riksdepppig, hör ni det? haha


Det jag vill komma fram till är att jag tycker det är sååååå himla viktigt att typ få geléhjärtan en dag som denna och har inte fått ett enda, SNYFT! SNYFT! SNYFT! SNYFT! SNYFT!


Känns inte lika gulligt att gå och handla till sig själv, fast får väl göra det... hehe...  

Av emma olofsson - 14 februari 2012 15:40

 TRYCK HÄR!


OCH HÄR!


OOOOCH SLUTLIGEN HÄR!


HAHA NEJ! HÄR ÄR DET SISTA!


Läs nu vad jag hade för mig för exakt ett år sen!   

Av emma olofsson - 14 februari 2012 14:08


Som ni vet har jag kristallsjukan så all min energi går till Romeo idag, därav att jag inte bloggat så mycket.

Men det kommer mer inlägg ikväll och i eftermiddag också för den delen, lite foton och allt möjligt.

Ska nu gå ut en sväng så prinsen får lite frisk luft, kanske går och gungar eller så?

Sen tvättstuga, sen hitta kläder tills imorgon då jag och Jonatan ska fira hans födelsedag på en restaurang,

hoppas verkligen att jag mår bättre imorgon så vi slipper ställa in, jaja time will tell.


Hörs sen alla gelehjärts-ätare1

Av emma olofsson - 14 februari 2012 10:36


Antar att er första tanke är att jag ska skriva ett gulligt alla   dag inlägg, vilket borde vara fallet..

Men jag har ingen lust, har fått kristallsjukan och trots det varit uppe halva natten med Romeo, för er som inte vet vad det är så kan jag berätta lite snabbt att hela huvudet snurrar så fort man rör sig typ. Bajsdag!

Jag vill ha och behöver presenter idag, men trots att Jonatan är världens bästa på typ alla sätt så brukar han alltid glömma det, eller inte bry sig? Don´t know! Annars var det när man bodde hemma, fick alltid presenter och gelehjärtan som jag äääälskar, pappa ser du detta inlägg? Mamma? Någon? Buuuuhuuuuuu *snurr i huvudet*

Presentation


Mitt knasiga, härliga, kärleksfulla liv får ni ta del av!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards