emmalovesjonatan

Alla inlägg den 25 februari 2012

Av emma olofsson - 25 februari 2012 22:06


Är riktigt trött, funderar på ifall jag ska gå och natta mig själv redan nu?! Var uppe inatt med min käre son, han vaknade vid 01.30 och somnade om vid 05.00 ungefär... Åhhh man blir galen av att sitta och vyssja så lång tid!!! I början tycker jag det är mysigt att han vaknar till lite så jag kan få pussa och krama på honom, men när det går typ en timme då börjar jag ruttna, och när det gått 2 timmar då är det inget kul alls... haha kan bli riktigt irriterad på honom och typ säga "Romeo nu MÅSTE DU SOVA, Mamma är jättetrött" "Men Romeo varför somnar du inte" "Men soooooomna da"

 

Haha man är bara människa! Funderar på att lyfta över han till vår säng så jag kan ligga och gosa lite och bygga upp en mur med täcket så det inte blinkar på honom, gosunge!


Vi hörs mer imorgon hörrni, det ska bli bättre med inlägg!!


Puss


Av emma olofsson - 25 februari 2012 21:19

       


Vi har gjort en hel del idag! Men för att inte tråka ut er med precis allt så kan jag berätta att jag och min underbara lilla familj åkte till Aquaria, Romeo är så himla faschinerad av djur! Han kunde knappt slita bort blicken när vi stod vid det baotastora akvariet, en gång när det kom en fisk väldigt nära Romeo, ansikte mot ansikte liksom så ryckte Romeo till, haha, han blev lite rädd för den stirrande fisken. Tyvärr orutinerade som vi är så hade vi inte en aning om att det var lov för alla Sveriges barn, så det var helt fullproppat och med världens längsta kö. Men in kom vi och kul hade vi så planen gick ändå som den skulle. Men till nästa gång så kan ni väl påminna mig om att inte bege mig ut till badhus eller museum, tycker (förlåt) att det är rätt ocharmigt med massa barn och vuxna som är precis överallt.

Blev riktigt irriterad på en liten skitunge där idag på Aquaria, vi var i cafeterian och matade Romeo (lugn jag åt inget)

han pratade med en sån där riktigt jobbig röst, lite viktig röst som att han trodde han var jättesmart, han pratade och pratade och tillsist slängde han i 2 stycken sugrör i en damm där fiskar simmar runt. Jävla viktigpetterunge.

Av emma olofsson - 25 februari 2012 19:47


Alltså nu har jag samlat på mig typ alla gravidsymptom man kan ha! Jag äter som en häst, jag är riktigt trött sådär så

jag kan somna stående. Precis så var jag förut när jag hade min lilla Romeo i magen, vad är det frågan om?

Nu har mitt ätande blivit lite som en pinsam grej, nu har till och med Jonatan reagerat och ifrågasatt...

Igår till exempel så promenerade vi till Daisys och åt varsin hamburgertallrik, när vi ätit färdigt så sa Jonatan något i stil med "Fy fan vad mätt jag är, alldeles spymätt, du då?" Jag svarade "Nej jag är alldeles lagom mätt, känns liksom inget"

Och då mina vänner utrbrister Jonatan "men har du ätit upp alla pommes frittes, hur fan orkar du?, inte ens jag har ätit upp allihopa"


Åhhhhh SKÄMS!


Känns inget vidare att äta som en hel karl, eller till och med ännu mer än en stor karl! Jonatan är känd för sin goda aptit, jag brukar väl äta lite mer än en vanlig tjej, men nu har allt blivit konstigt. Jag äter och äter och äter.

Börjar bli lite skämmigt.

Presentation


Mitt knasiga, härliga, kärleksfulla liv får ni ta del av!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards