emmalovesjonatan

Alla inlägg den 28 februari 2012

Av emma olofsson - 28 februari 2012 20:58


Idag har det inte hänt mycket på bloggen, det här med att inte få sova längre än halv 4 börjar ta ut sin rätt. Är så sjukt trött, går runt och gäspar hela tiden och känner mig lite trög, haha. Har suttit och surftat runt lite så jag har ett hum om vad jag ska handla på torsdag till lägenheten. Men sen så blev det självklart ett Top Model Sverige avbrott 20-21. följer ni det? Jag älskar såna program, det bästa är när dom ska göra make overs på folk, hehe när dom gråter över lite klippt hår. Haha så elakt. Frågan är om hur man själv skulle ha reagerat, jag skulle förmodligen gråta som ett litet barn ifall dom gav mig någon asful snagg eller så, undrar hur mycket jag värderar mitt hår till, alltså för hur mycket pengar jag skulle kunna klippa av det, alltså jag skulle vilja ha minst 2500!


Hahahahaaa skojar bara, skulle knappt klippa topparna för 2500, men för 250 000 skulle jag nog kunna klippa en page, vet inte helt ärligt om jag skulle rakat av allt hår för en miljon, jag tror faktiskt inte det, men för 2 miljoner skulle jag nog göra det, vad säger ni?

Av emma olofsson - 28 februari 2012 15:47


Rätt nyligen hemkommen från öppna förskolan, var där med 2 kompisar och deras Tuvor, hehe båda heter Tuva.  

Fick nyss Romeo att sova lite, bara slängde fram tutten och så somnade han, måste bryta det där. Men hur? Åhh...

Fast jag måste erkänna att jag inte tycker själva tanken är lika jobbig nu (att Jonatan ska börja natta Romeo), förut fick jag en klump i magen bara av att tänka på det. Anledningen till att jag ändrat synsätt är att Romeo har bevisat för mig att han är redo för nya saker, bara det att han numera älskar att åka vagn, det är ett mysterium då jag tidigare varit tvungen att bära honom i 10 månader, med vagnen i andra handen, numera kan han gnälla ända tills jag sätter ner honom. Och det där med vällingen, han har vägrat att dricka välling, fast jag har (precis som med vagnen) fortsatt att försöka var och varenda dag, gjorde ett uppehåll med vällingförsöken i typ 10 dagar och gav han sedan en flaska med lite socker i vällingen en dag, den drack han upp i ett nafs. Gav han sen 3 flaskor till på 2 dagar med socker i, sen drack han den som den ska drickas- utan socker!! Det gäller att inte ge upp, samma kan jag tänka mig gäller nattningen.

 

  Bebis dricker välling i vagnen på väg hem från öppna förskolan!  

   

  Sol, underbara efterlängtade vackra sol!


Av emma olofsson - 28 februari 2012 09:16


God morgon alla pigga och trötta! Jag tillhör den senaste kategorin.... Romeo vaknade för andra natten i rad vid fyra tiden!! Alltså herre! Vad är problemet? Sen så tar det honom ungefär 2 timmar att somna om.... SUCK!

Så jag är heeeeelt slut, somnade visserligen om med honom men det blir inte samma sak ändå, när han får såna här perioder så brukar han vakna 3 nätter i rad, så jag anar vad som väntar inatt... SNARK!

Vad är det om? Jaja nu sover han middag och jag äter lunch och har precis duschat, tänkte gå till öppna förskolan sen så bebis får leka av sig. Hörs snart puddingar!

Presentation


Mitt knasiga, härliga, kärleksfulla liv får ni ta del av!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards