emmalovesjonatan

Alla inlägg under mars 2011

Av emma olofsson - 23 mars 2011 19:16

Hej på er, Emmas söta läsare!

Maria här, lillesyrran. Världens stoltaste moster. Åh, vänta bara tills ni får se bilder på den lilla ängeln, han är så himla fin. Romeo. Man ser verkligen att han är Emma och Jonatans son, man kan liksom inte sluta kolla på honom. Så det gjorde dom bra ;) hahah.


Vet inte riktigt vad jag ska skriva, gästbloggning är inte min grej. Så ska inte sitta o skriva massa osammanhängande saker, så ska nog sluta nu hahah. Fortsätt läsa Emmas blogg, för den är sjukt bra, eller hur? Och snart kommer ni få läsa om lilla Romeo. Åh!

PUSS PÅ ER!
/maria

Av emma olofsson - 23 mars 2011 10:47


God morgon alla!


Jag och min lilla familj vaknade vid 10.00, känns som en bra tid   

Min duktiga lilla bebis sover än så länge väldigt bra, måste till och med

väcka honom när han ska ammas hihii

Nu ligger han i sängen och gosar med sin pappa, måste säga att Jonatan

är helt fantastiskt, han tar papparollen något så otroligt bra!

Under BB-tiden så tog han hand om Romeo mestadels då jag var lite sjuk,

men mer till det sen,


Förlossningshistorien kommer senare.


Puss&kram

Av emma olofsson - 22 mars 2011 22:20


Hej alla fina

Dålig uppdatering, sorry, men tror ni förstår,

är nybliven mamma och kan inte slita mig från min son,

han är det vackraste och den mest underbara jag någonsin sett.

Saknar han så fort jag duschar, är på toa, så fort hans pappa håller

i honom, ja ni förstår, han är allt för mig den lilla.


Men jag tänkte dela med mig av min förlossningsberättelse för er,

tänkte dela upp den i 3 olika delar samt lägga upp foton.

Börjar med det imorgon, kan berätta redan nu att det inte alls

blev som jag tänkt mig, men slutet blev väldigt gott.


Nu ska jag väcka min son för lite amning och massa pussar.


Kärlek till er fina

Av emma olofsson - 22 mars 2011 10:30


Nu har mitt liv börjat känns det som, jag har fått känslor som jag

inte visste fanns, älskade Romeo!

Blir helt gråtmild bara jag tänker på hur viktig han är för mig.

Kommer börja uppdatera er igen!


Hörs alldeles strax! Nu ska jag äta frukost!

Av emma olofsson - 16 mars 2011 10:37


Åhh vill bara berätta en hemligehet för er, men jag fåååår inte,

men tids nog får ni veta.. Åhhh näee vill bara berätta, kan inte blogga.


Puss

Av emma olofsson - 15 mars 2011 22:00


Vet ni en sak, jag är beräknad att föda nästnästa tisdag,

och vad är det som går då klockan 21.00?


  


Wellwell hahahaaa tur att det finns kanal5play, men det jävligaste

är att jag flera gånger förut kollat på Desperate Housewives på kanal5play

och det kostar 19 kronor/avsnitt, jag betalade alla dom avsnittet via

Jonatans telefon (hehe) det är bara det att han har varit tvungen att betala samma räkning flera gånger, hahahaaa så det har liksom blivit något fel.




Av emma olofsson - 15 mars 2011 20:15


Tänkte dela med mig av ett litet tips till er godisgrisar, jag är en sån där

riktig godisråtta som kan äta allt med socker hela dagarna, men som ni vet

så är det varken bra för vikt, hälsa och tänder.

Så här får ni ett nyttigare tips, som är gott på riktigt, inget blaj!


Fryst, tärnad mango, finns i de flesta frysdiskar! Yummie!  

Av emma olofsson - 15 mars 2011 16:52


  


Snuskisar, nu tänkte ni säkert på något annat!

Men det jag menar är:

spelar det någon roll hur breda höfter man har, hur stor kropp man har liksom

när man ska föda barn naturligt?

Alltså kan det vara svårare för man är liten och smal?


Vi säger att en tjej med breda höfter och allmänt stor och en liten tjej

utan några höfter ska föda barn på 4 kilo, kan det spela någon roll?

Presentation


Mitt knasiga, härliga, kärleksfulla liv får ni ta del av!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards