emmalovesjonatan

Alla inlägg under februari 2012

Av emma olofsson - 11 februari 2012 11:13


Det har redan börjat gå lite åt pipsvängen, jaja får se hyr det slutar, vill inte skriva riktigt vad det är jag bakar, då dom som ska komma eventuellt läser detta..   Men lägger såklart upp alla bilder sen, men åhhhhh, det blev inte riktigt som jag tänkt mig än så länge..  

Av emma olofsson - 11 februari 2012 10:27

Sitter och väntar på tunnelbanan, Tog en långpromenad till köpcentrumet men pallar inte gå tillbaka för jag har två riktigt tunga matkassar. Och vet ni en sak...... Det är endast godsaker i kassarna!!!! Har handlat godsaker för nästan 400... Vad är det jag ska baaaaaaka? Hoppas det inte blir pannkaka av allt... Har aldrig gett mig in på det är förut. Kommer givetvis upp bilder sen oavsett slutresultatet. Wish me luck, hörs när jag är hemma!!!

Av emma olofsson - 11 februari 2012 07:52


VIlken god morgon vi har här i vårt hem!!! Alla somnade rätt tidigt igår och är så himla utvilade!

Romeo och Jonatan står i badrummet, byter blöja och pratar, så himla gulligt, Romeo pratar ju precis heeeeela tiden.

Och Jonatan säger, "jahaaa" "pappa förstår" "säger du det" osv, haaha. Älskar mina killar!  

Idag är dagen fullspäckad! Men bara med roligheter, en tjejkompis kommer eventuellt hit och gungar med mig och Romeo, sen får vi middagsgäster, fast vi ska endast göra efterrätten, vet inte vad vi ska göra för gott... FÖRSLAG?

Och mellan det så ska jag tvätta och städa, mindre roligt kanske men det blir skönt att ha det helt rent och fint.


Vad ska ni göra idag? 

Av emma olofsson - 10 februari 2012 22:33



Tröttnar aldrig på denna låt, finns nog ingen låt som berört mig såhär otroligt mycket. Jag gråter som ett litet barn när jag hör denna, ni vet så jag sitter och hulkar och snorar, ja typ så! Jag älskar människan, människan är god!

Så känner jag alltid när jag lyssnar på denna genialiska låt.


Kärlek till er allihopa!

Av emma olofsson - 10 februari 2012 21:29


Hej allihopa, Romeo här, ni vet vem jag är va  min mamma tjajar jämt om mig.

Nu är det såhär, jag börjar bli en storis som mamma säger, jag står numera själv, i typ 1 minut, mamma ställer sig och ropar med bebis röst:


"Braaaaaaaavoooooo Roooomiiiis Pooooomiiiiiis, heja heja"

"Maaaaammas duuuuktiga"


Sån är hon, min mamma!


 

 
Av emma olofsson - 10 februari 2012 20:27


Jonatan har utnyttjat mig i alla år! Fan ta honom alltså!!!!!

Han har sagt i flera år att han absolut inte under några omständigheter kan vika tvätt,

att det ser "fucked up" ut när han gör det, haha. Och då har jag såklart gjort det, vill inte ha fucked up vikning, haha.

Och vad ser jag idag, han städade iordning sovrummet innan det var dags för Romeos natting, därav vek han en hög med kläder som jag slängt på byrån, sååå himla prydligt och fint och supersnabbt!! Hallå liksom! Jag känner mig lurad, varför har jag inte genomskådat detta förut? Han har alltså blåst mig, så att ja stått där dag efter dag i 4 år och vikt hans och min tvätt.


Nu blir det ändring på det din lata italienare! Tur för dig att jag älskar dig!

Av emma olofsson - 10 februari 2012 19:31


Jag och Romeo var som sagt hemma hos min gamle vän Jeanette och hennes lilla son Lucas idag, här kommer lite bilder!


                     

Av emma olofsson - 10 februari 2012 16:27

Är nu på väg hem från min gamle vän Jeanette, vi har haft en underbar dag, våra bebisar lekte så fint! Underbara fredag! Lägger upp lite bilder när jag kommer hem. Min lilla bebis ligger nu och sover gott i sin vagn, han somnade så fort jag la ner honom, älskar att det blivit så lätt och trevligt att gå ut med honom i vagnen. Den här dagen har varit så himla bra från start, jag och Romeo hade en riktigt mysig morgon, skojade och skrattade. Romeo har varit på ett riktigt solskenshumör hela dagen!! Hörs snart. Puss på er

Presentation


Mitt knasiga, härliga, kärleksfulla liv får ni ta del av!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards